The Dude Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 (redigerad) Blir det inte lite väl när PAOLO ROBERTO, av alla människor, skrivs in i boken och har värsta jättefighten med en snubbe i ett övergivet lager ? Det fann jag som rätt komiskt, jag undrar om han är med på det eller ifall Stieg Larsson bara tyckte det var en kul grej. Ang. "Luftslottet" så har jag hört att den är sämre, mindre actionspäckad. Har ändå tänkt att läsa den fast i tryckt form då. Redigerad 29 juli, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 20 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2010 Bumpish. Att lyssna på Mumin med Levengood har vänt mitt liv upp och ned, finns inget bättre än att somna in till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2010 Det fann jag som rätt komiskt, jag undrar om han är med på det eller ifall Stieg Larsson bara tyckte det var en kul grej. Ang. "Luftslottet" så har jag hört att den är sämre, mindre actionspäckad. Har ändå tänkt att läsa den fast i tryckt form då. Det är bara "action" i början av boken. Men själva upplösningen är ju i den boken, så den är helt klart bra. Gillade den mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts