Jump to content

Spoilers

Alle090
 Share

Vad ska hända för en spoiler-tag ska försvinna från en bok, spel eller film?  

34 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

header_1015216_0.jpg

Ja, denna ide fick jag lite tack vare Boomer. Allt börja med att jag postade några bilder på Portal, Då tyckte han att dom två senaste bilderna var spoiler. Jag tyckte inte det då men började jag fundera på om det var en spoiler eller inte. För det var ju inget som sa nåt om storyn, man såg i credsen att nån vart dödad, men inget sa vem. :angry:

Screenshots -> Min post

Spoiler @ Wikipedia.org

Då började jag fundera på vad ska ha hänt för att en spoiler-tag för ett spel ska försvinna?

Med andra ord, är det hur gammalt spelet är eller hur populärt spelet är?

Så för att se vade ni andra tycker så tänkte jag att ni också ska rösta...

Sedan får ni gärna svara på min egna fråga, var mina post spoilers? <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aldrig. Oavsett hur gammal en bok, film eller ett spel är och du avslöjar någonting som kan förstöra spelupplevelsen för andra ska det vara spoilers. En bok,film eller ett spel blir aldrig gammalt då det finns fortfarande kvar människor som inte spelat eller spelar spelet för tillfället. Så det är alltid bättre att spoila än att inte göra det, oavsett vad bilden visar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aldrig. Oavsett hur gammal en bok, film eller ett spel är och du avslöjar någonting som kan förstöra spelupplevelsen för andra ska det vara spoilers. En bok,film eller ett spel blir aldrig gammalt då det finns fortfarande kvar människor som inte spelat eller spelar spelet för tillfället. Så det är alltid bättre att spoila än att inte göra det, oavsett vad bilden visar.

Röstade som kicken. Det finns alltid folk som kanske har tänkt se en gammal film, t.ex. King Kong (1933) och då vill man ju inte få filmen spoilrad, eller hur?

Dina bilder var spoiler så det bara stänkte om det, speciellt den näst sista. Varför? [unleasthefury]DEN VISAR HUR HELA JÄVLA SPELET SLUTAR![ /unleashthefury]

Edit: Båda bilderna btw...

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor