Bebben Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Jag spelade detta spel för något år sedan.. Jag tänker börja lite smått igen och undrar om det är någon som kör / vill börja? Jag har inga screenshots för tillfället men lägger upp när jag kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Låter som ännu ett koreanskt MMORPG i mängden, eller? URL till hemsida pl0x. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Ser ut att vara väldigt likt Ragnarök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 31 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 http://global.goonzu.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Ser ut att vara väldigt likt Ragnarök. Finns ungefär 7000 koreanska/japanska/kinesiska MMORPGs och alla ser precis likadana ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Finns ungefär 7000 koreanska/japanska/kinesiska MMORPGs och alla ser precis likadana ut. Får väl ursäkta att jag inte har spelat alla dessa 7000 spel. Får väl passa mig så jag inte får en "snuting". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 2 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 (redigerad) Tänkte lägga upp screenshots här men det sket sig. Redigerad 2 juni, 2008 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts