yo.yo Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 (redigerad) Kommande sandlådespelet "Saints row 2" försenas. Först i Oktober beräknas spelet nå butikshyllorna. THQs sandlådespel "Saints row 2" blir två månader försenat, rapporterar Eurogamer. Spelet var ursprungligen tänkt att släppas i augusti, men nu är releasedatumet uppskjutet till den 14 oktober. Anledningen till förseningen uppges vara att utvecklarna behöver mer tid på sig för att finputsa spelet. “Saints row 2" kommer till Xbox 360 samt Playstation 3. Länk Det var tråkigt. Inte direkt så att jag längtar ihjäl mig men ändå. Redigerad 31 maj, 2008 av yo.yo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Det var tråkigt. Inte direkt så att jag längtar ihjäl mig men ändå. Wörd. Det kommer säkert att vara roligt att lira dock. Om nu allt stämmer som de har skrivit, om COOP och så, så kommer det vara riktigt kul. Men men, det märks, kommer testa iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Jag har inte spelat ettan, är det kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Jag har inte spelat ettan, är det kul? Jadå, det är kul. Multiplayern är dock inget vidare i mitt tycke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Jadå, det är kul. Multiplayern är dock inget vidare i mitt tycke. Är det billigt att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Är det billigt att köpa? Ja. http://www.webhallen.com/prod.php?id=42984 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 Wörd. Det kommer säkert att vara roligt att lira dock. Om nu allt stämmer som de har skrivit, om COOP och så, så kommer det vara riktigt kul. Men men, det märks, kommer testa iallafall. COOP?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 9 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2008 COOP?? Co-operative. Dem har sagt att man kan lira två spelare genom storyn. Får se om det blir bra eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 Co-operative. Dem har sagt att man kan lira två spelare genom storyn. Får se om det blir bra eller inte. Jaså,där ser man =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 Jadå, det är kul. Multiplayern är dock inget vidare i mitt tycke. Det är svinfett,lätt bästa spelet jag någonsin spelat,tillsammans med GTA 4 förstås. Det slår ut GTA San Andreas med hästlängder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 (redigerad) Goner Redigerad 4 augusti, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts