påskharen Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Kommer ihåg när forumet låg nere för några år sedan och ni fixade en tillfällig chatt. Tycker det var skitskönt att kunna chatta lite GTA ist för ett forum som alltid blir lite mer formellt och långsamt, man fick liksom en annan kontakt med folk. Skulle det vara möjligt att ha en chatt även när forumet inte ligger nere, bara för skojs skull? Om det inte finns något stöd för denna idéen kan ni bara ignorera detta inlägg, eller skriva några hederliga förolämpningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Finns ju alltid IRC-kanalen #gtasajten på Quakenet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
påskharen Skrivet 31 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Visste inte det. (läxa till mig själv: sök först fråga senn ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Finns ju alltid IRC-kanalen #gtasajten på Quakenet. Frågan är hur fylld den brukar vara vardagligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Frågan är hur fylld den brukar vara vardagligen? Jag har den som autojoin, men ja, förutom mig är det väl rätt... tomt. Kul att chatta med sig själv ibland dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Jag var där ett tag sen, LOLRAT och boomer var där me, lyckades skrämma iväg han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Jag har glömt bort min auth ett par gånger. Inte kul att vara där när man inte är OP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Jag har glömt bort min auth ett par gånger. Inte kul att vara där när man inte är OP w0rd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Jag var där ett tag sen, LOLRAT och boomer var där me, lyckades skrämma iväg han Jag hade bättre saker för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Jag har glömt bort min auth ett par gånger. Inte kul att vara där när man inte är OP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Det blir så när enhetsstabilisatorn urprogrammerats och filförrådet har läckt ut i databasflöjten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Är jag helt helvete och cyklar om jag frågar ifall det en gång i tiden inte fanns en shoutbox här på forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Är jag helt helvete och cyklar om jag frågar ifall det en gång i tiden inte fanns en shoutbox här på forumet? Fanns ju ett kommentar-system på huvudsidan förr om åren, kanske är det det du tänker på? Mig veterligen har det aldrig funnits något sådant på forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Auth = konto. OP = Operator (?) = Admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Alla in på Irc'n då Det behövs folk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Är inte GTAsajten redan en chatt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Är inte GTAsajten redan en chatt? Msn är väl ett exempel på en chatt. Gtasajten är väl mer ett diskussionsforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Drar in min bnc och lägger där då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 (redigerad) Msn är väl ett exempel på en chatt. Gtasajten är väl mer ett diskussionsforum.Han skämtade. JSHC: Ohnoes! Redigerad 3 juni, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2008 Han skämtade. OH NO HE DIDN'T! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts