Xennah Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Jag installerade Sony Ericsson Sync nånting för att kunda föra över filer via min mobil och dator, men det sket sig när jag tänkte avinstallera det, så jag tog bort det manuellt, men nu finns det är jobbig ikon kvar på skrivbordet, My P910i, man kan inte ta bort den om man högerklickar, delete finns inte med som alternativ. help plx? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Jag installerade Sony Ericsson Sync nånting för att kunda föra över filer via min mobil och dator, men det sket sig när jag tänkte avinstallera det, så jag tog bort det manuellt, men nu finns det är jobbig ikon kvar på skrivbordet, My P910i, man kan inte ta bort den om man högerklickar, delete finns inte med som alternativ. help plx? Antar att du testat delete knappen och att dra den till papperskorgen. Annars måste du säkert använda något slags program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 31 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Antar att du testat delete knappen och att dra den till papperskorgen. Annars måste du säkert använda något slags program. Mjo, funkar inte, testade dr.delete, den hittar inte ens filen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Har du startat om datorn? Har haft samma problem med ikonen har försvunnit när jag gjort en omstart. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Den går att ta bort med programmet "TweakUI". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 31 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Den går att ta bort med programmet "TweakUI". Det funkar väl bara till XP? Har vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts