Ma__Cipriani Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Tjenare, min klass ska göra en revy där Tv4's humorprogram "Parlamentet" ska ingå. Det enda som fattas är ljuden ifrån programmet, intromusiken kanske jag hittar, men de ifrån "Tips från Coachen" och "Ronden Utan Tvekan" är svåra att hitta. Jag vill allra helst ha rena ljud, inte t.ex. "Pip-pip-pip2 med någon pratande i bakgrunden.. Hoppas att någon läser detta och ännu bätter, hjälper mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 "Tips från coachen"-ljudet är från en mikrovågsugn. Gå till valfri vitvarubutik och fråga om du får spela in ljudet från en mikro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Rippa från något avsnitt bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 (redigerad) "Tips från coachen"-ljudet är från en mikrovågsugn. Gå till valfri vitvarubutik och fråga om du får spela in ljudet från en mikro. Kan dock ta ett tag innan han hittar rätt mikro som gör det ljudet. Redigerad 31 maj, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 1 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Haha tack StellHell, när du väl säger det så, vår mikro låter exakt så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts