Jump to content

Låsa Upp Mobil.. SE W910i..

DizzY
 Share

Recommended Posts

men då dödar jag denna diskutionen och säger att jag blivit behandlad för jävligt och därför inte tänker ge tillbaka någon mobil :wub:

fan, orka bry sig. e man så oförsiktigt så man inte kan hålla koll på sina saker så får man skylla sig själv faktiskt!

jag har aldrig på 19år (snart) någonsin tappat eller råkat lägga av mig något viktigt som jag sen glömt.

typ min mobil vet ja hur viktig den är, eftersom ja använder den som Mp3 oxå och livet är inget utan musiken. och därför e ja extra försiktig med den :shifty:

Hoppas innerligt att Eudoros kissar i örat på dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

En kompis lämnade tillbaka en plånbok en gång, trodde han gjorde en jätteschysst tjänst. Det slutade med att han höll på att bli anmäld, eftersom det tydligen hade funnits en massa kontanter i plånboken. Det hade alltså gått till så att någon hittat plånboken, tömt den på pengar och sedan slängt den igen. Den enda som handlade rätt var den som fick skulden. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag kommer kissa på alla er! :wub: ( som har något emot mig då.. )

och eftersom att jag inte är så oansvarsfull och korkad som många här verkar va, så kommer Eudoros aldrig hitta min mobil någonstans eftersom jag HÅLLER KOLL på mina ägodelar!

finders keepers.

men sen att råna någon,göra inbrott, sno något som är låst (cyckel,bil ect.) det är naturligtvis fel.

men tappar du något, your bad, not mine!

jag är sån för jag vet hur folk är idag, inte alla men dem flesta. och tydligen så har vi hela sveriges godhjärtade befolkning här på gtasajten :D aja, men t.ex min kompis tappa sin K810i uppe i åre. några dagar går en kille ringer upp han och säger att han hittat mobilen och sa att han ska skicka den till honom. Min kompis blev skit chockad och glad. nu har de gått ca 2-3 månader och fortf. ingen mobil.

och det är ju bara mega taskigt att ringa och säga så, och inte göra det sen.

men men, jag står för vad jag hade gjort/gör. sen hurvidare ni gillar det eller inte. spelar inte mig någon större roll :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Det är alltså "mega taskigt", men det är inte taskigt att sno någons mobil?

jo det är väl taskigt det med. men det känns ju mkt mer att bli uppringd och höra att personen ska skicka den, och sedan inte gör det?

än att tappa den, och that's it.

skulle jag nu tappa min mobil, på något vis. då skulle jag aldrig någonsin, en chans i världen, ha förhoppningar om att jag skulle få tillbaka den..

EDIT; eftersom denna tråden har spårat ut enormt, så antingen kan vi stänga den, eller så kan någon ändra trådtitlen till ;

Hittad mobil..

Behålla eller ge tillbaka? vad tycker du...?

Redigerad av DizzY
Länk till kommentar
Dela på andra sidor