DizzY Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Tjenare! såhär e läget; Min klasskompis har hittat en W910i som han själv tänkte använda först, men ändrade sig när dom spärra mobilen. den funkar ju att använda bara att simkortet inte funkar i den eftersom dom spärrat den. så nu ska han försöka sälja den för endast 1000 eftersom den är spärrad som sagt. så jag undrar om det är möjligt att låsa upp den? hoppas ni fattar vad jag menar tack för snabba svar !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Tjenare! såhär e läget; Min klasskompis har hittat en W910i som han själv tänkte använda först, men ändrade sig när dom spärra mobilen. den funkar ju att använda bara att simkortet inte funkar i den eftersom dom spärrat den. så nu ska han försöka sälja den för endast 1000 eftersom den är spärrad som sagt. så jag undrar om det är möjligt att låsa upp den? hoppas ni fattar vad jag menar tack för snabba svar !! Här hemmaomkring så finns det en syrier som låser upp spärrade mobiler med hjälp av nåt datorskit nere i en källare . Så det är väl nåt program som gör det skulle jag tro. Sök på google eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 (redigerad) Spärrad som stulen-spärrad? Ja, oftast går det att spärra upp den. Men i vissa fall så måste mjukvaran i mobilen bytas. Om det är en svart mobil så skall du vara ytterst försitig med vart du lämmnar den. Du kan inte bara knalla in på en mobilfirma och be dem öppna den, om den är svart. Du får lämna den till en butik som du vet inte bryr sig. Redigerad 29 maj, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showforum=53 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Jag hittade en sådan på nyårsafton, letade upp ägaren och fick 0,5k i hittelön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 29 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Spärrad som stulen-spärrad? Ja, oftast går det att spärra upp den. Men i vissa fall så måste mjukvaran i mobilen bytas. Om det är en svart mobil så skall du vara ytterst försitig med vart du lämmnar den. Du kan inte bara knalla in på en mobilfirma och be dem öppna den, om den är svart. Du får lämna den till en butik som du vet inte bryr sig. okej, men jaha. jag bor i trelleborg så i malmö borde ju finnas något ställe som gör det, right? så ni är Helt 100% på att det ska gå på något vis? någon som har någon aning om priset på att låsa upp en stulen spärrad mobil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 okej, men jaha. jag bor i trelleborg så i malmö borde ju finnas något ställe som gör det, right? så ni är Helt 100% på att det ska gå på något vis? någon som har någon aning om priset på att låsa upp en stulen spärrad mobil? Syriern i källaren på Näsby tar bara 100 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Men vafan, stjäl inte folks mobiler, era ouppfostrade skitungar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Men vafan, stjäl inte folks mobiler, era ouppfostrade skitungar. I second that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 okej, men jaha. jag bor i trelleborg så i malmö borde ju finnas något ställe som gör det, right? så ni är Helt 100% på att det ska gå på något vis? någon som har någon aning om priset på att låsa upp en stulen spärrad mobil? Butiken som ligger på den lilla ganatn som går mellan möllan och den gatan där tabu ligger, i Malmö. De fixar det för nån hundring. Men det gör även en hel drös andra arab-butiker med förvisso. Men vafan, stjäl inte folks mobiler, era ouppfostrade skitungar. Saknar du möjligtvis en SE W910i? Den som hittar han får P-C... Hade du inte behållt en fet mobil om du hade hittat en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Hoppas ägaren har IMEI-triangulerat telefonens position hos polisen och "tar ett snack" med er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 30 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Hoppas ägaren har IMEI-triangulerat telefonens position hos polisen och "tar ett snack" med er. haha, eftersom han haft mobilen i ca 3 veckor så tror ja ju knappast dom har en sådan sak... ingen som kan märka ut mer exakt i malmö det finns en sån här butik gärna en ni vet är att lita på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Spärrad som stulen-spärrad? Ja, oftast går det att spärra upp den. Men i vissa fall så måste mjukvaran i mobilen bytas. Om det är en svart mobil så skall du vara ytterst försitig med vart du lämmnar den. Du kan inte bara knalla in på en mobilfirma och be dem öppna den, om den är svart. Du får lämna den till en butik som du vet inte bryr sig. Så det då går det bra med min som är vit? höhö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Saknar du möjligtvis en SE W910i? Den som hittar han får P-C... Hade du inte behållt en fet mobil om du hade hittat en? Vilket löjligt jävla argument, det är fortfarande stöld och inget annat. Nej, jag hade ringt upp den senast uppringda i telefonlistan och talat om att jag hittat hans kompis mobil och att han kan ringa mig på den för att avtala tid då vi kan ses och jag kan lämna tillbaka den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Vilket löjligt jävla argument, det är fortfarande stöld och inget annat. Nej, jag hade ringt upp den senast uppringda i telefonlistan och talat om att jag hittat hans kompis mobil och att han kan ringa mig på den för att avtala tid då vi kan ses och jag kan lämna tillbaka den. Okej, vi behöver inte gå djupare in på rätt eller fel i den här tråden, men tror du, på fullaste allvar, att någon skulle lämna tillbaka din mobil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Okej, vi behöver inte gå djupare in på rätt eller fel i den här tråden, men tror du, på fullaste allvar, att någon skulle lämna tillbaka din mobil? Jag tappade min mobil 3 gånger (skolan bussen jobbet) och dom gångerna blev den lämnad till hittegods eller liknande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 (redigerad) Okej, vi behöver inte gå djupare in på rätt eller fel i den här tråden, men tror du, på fullaste allvar, att någon skulle lämna tillbaka din mobil? Jag tappade min mobil när jag var på Vätternfestivalen. Den blev upphittad, och så ringde han/hon som hittade den till min far, som fanns i kontaktlistan och berättade att jag tappat den osv. Fick tillbaka den. Skitbra gjort! och skulle garanterat gjort precis likadant. Redigerad 30 maj, 2008 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 (redigerad) Okej, vi behöver inte gå djupare in på rätt eller fel i den här tråden, men tror du, på fullaste allvar, att någon skulle lämna tillbaka din mobil? Jag lever efter att behandla andra som jag själv vill bli behandlad så ja .. jag har tappat busskort, plånbok och mobil och fått tillbaka dom inom en vecka. Redigerad 31 maj, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 31 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Jag lever efter att behandla andra som jag själv vill bli behandlad så ja .. jag har tappat busskort, plånbok och mobil och fått tillbaka dom inom en vecka. men då dödar jag denna diskutionen och säger att jag blivit behandlad för jävligt och därför inte tänker ge tillbaka någon mobil fan, orka bry sig. e man så oförsiktigt så man inte kan hålla koll på sina saker så får man skylla sig själv faktiskt! jag har aldrig på 19år (snart) någonsin tappat eller råkat lägga av mig något viktigt som jag sen glömt. typ min mobil vet ja hur viktig den är, eftersom ja använder den som Mp3 oxå och livet är inget utan musiken. och därför e ja extra försiktig med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 men då dödar jag denna diskutionen och säger att jag blivit behandlad för jävligt och därför inte tänker ge tillbaka någon mobil fan, orka bry sig. e man så oförsiktigt så man inte kan hålla koll på sina saker så får man skylla sig själv faktiskt! jag har aldrig på 19år (snart) någonsin tappat eller råkat lägga av mig något viktigt som jag sen glömt. typ min mobil vet ja hur viktig den är, eftersom ja använder den som Mp3 oxå och livet är inget utan musiken. och därför e ja extra försiktig med den ÅH JÄKLAR FY FAN ÅT HELVETE VAD JÄVLAR RÄTT DU HAR!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts