Voorhees93 Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 (redigerad) Tja jag undrar om något har ett hum om ett litet problem jag har, det är så att en dag när jag satt på MSN som vanligt och chatta, så slog mitt XP Tema över till Windows Klassisk. Inne i egenskaper så kan man ju välja tema under fliken Teman, och vanligen ska ju Windows XP finnas med på den listan, men det finns bara ett alternativ - och det är Windows Klassisk. Också under fliken Utseende ska det gå att ändra, men det är lika där. Hur fixar man detta? Visst jag kan ju ladda ner men det ska väl kunna gå att återställa normalt. Redigerad 29 maj, 2008 av Voorhees93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Same shit för mig, bryr mig dock inte nu längre. Kör med classic. Kan även inte "Klicka" på teman som jag tankat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Gå in i mappen: C:\WINDOWS\Resources\Themes Finns det några filer som heter 'Luna.theme'? + en mapp som heter Luna Det är den orginella temat för XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 (redigerad) Eftersom vi är inne på samma tråd så har jag en fråga nu. Jag la in ett WoW Deskop theme tema och sen ändrade ja tillbaks vissa ikoner har inte ändrat tillbaks sen har jag feta blåa bakrundsbilder vid ikonerna se bild: Hur fixar jag detta nu? Redigerad 29 maj, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Eftersom vi är inne på samma tråd så har jag en fråga nu. Jag la in ett WoW Deskop theme tema och sen ändrade ja tillbaks vissa ikoner har inte ändrat tillbaks sen har jag feta blåa bakrundsbilder vid ikonerna se bild: Hur fixar jag detta nu? högerklicka på den här datorn (inte på en den här datorn genväg) > egenskaper > avancerat > prestanda-inställningar > sen kryssar du i "visa skuggor för ikontext på skrivbordet" I hope it will help Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Voorhees93 Skrivet 30 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Jag vet inte hur det gick till, men efter några dagar så fanns helt plötsligt Windows XP med på listan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 (redigerad) högerklicka på den här datorn (inte på en den här datorn genväg) > egenskaper > avancerat > prestanda-inställningar > sen kryssar du i "visa skuggor för ikontext på skrivbordet" I hope it will help Nepp fortfarande det blåa :/ EDIT: Så fick bort det blåa så jag har svart bakrund runt ikonerna. Frågan är nu hur återställer jag papperskorgen? Redigerad 30 maj, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts