Jacker Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Tycker också New Yorkarna var trevliga! Inte som folk i andra storstäder precis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Merparten av befolkningen i USA är genomtrevliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Merparten av befolkningen i USA är genomtrevliga. Bunta inte ihop 300 000 000 människor sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Merparten av befolkningen i USA är genomtrevliga. Deras flygplatspersonal är dock _väldigt_ otrevliga. Iaf i LA, om man nu inte ska bunta ihop dom för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Bunta inte ihop 300 000 000 människor sådär. Okej. Förlåt. Varenda kotte i Fort Lauderdale var trevlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Har någon här varit i Edinburgh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Eller St. Tropez? Jag ska dit i sommar och är grymt otaggad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Eller St. Tropez? Jag ska dit i sommar och är grymt otaggad Haha, stek! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Har någon här varit i Edinburgh? I has motherfucker! Härlig stad, var dock där med mor å far så inget köttande. Det var ungefär vid den här tiden på året, så det blåste ganska kallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 I has motherfucker! Härlig stad, var dock där med mor å far så inget köttande. Det var ungefär vid den här tiden på året, så det blåste ganska kallt. Gott. Blir i oktober isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Eller St. Tropez? Jag ska dit i sommar och är grymt otaggad St. Tropez. St. -fucking- Tropez! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Haha, stek! Usch. Är verkligen inte sugen på att hänga där nere i två veckor bland brats och 'brats'. Vill ju bara vara i Grekland som vi alltid brukar. Ta det lugnt i någon liten fiskeby i två veckor utan massa äckliga lyxjakter överallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Usch. Är verkligen inte sugen på att hänga där nere i två veckor bland brats och 'brats'. Vill ju bara vara i Grekland som vi alltid brukar. Ta det lugnt i någon liten fiskeby i två veckor utan massa äckliga lyxjakter överallt Dra igenom alla avsnitt av Entourage innan du åker så ändrar du nog uppfattning om det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Gott. Blir i oktober isåfall. Vilka åker du med då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2009 Usch. Är verkligen inte sugen på att hänga där nere i två veckor bland brats och 'brats'. Vill ju bara vara i Grekland som vi alltid brukar. Ta det lugnt i någon liten fiskeby i två veckor utan massa äckliga lyxjakter överallt Fan, börjar ångra att jag tackade nej i år. Min familj är också helsåld på Grekland. Vilka åker du med då? Två kompisar. Men det är än så länge bara i planeringsfasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 Någon som varit i Australien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 I sommar blir det skellefteå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 I sommar blir det skellefteå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 Nu var det klart, jag och sex vänner åker till Alanya för att sola, festa och ha kul i mitten av juli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2009 Nu var det klart, jag och sex vänner åker till Alanya för att sola, festa och ha kul i mitten av juli. Untz untz! Ha det så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts