P-C Skrivet 21 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2011 Ja, Berlin vill jag verkligen besöka, men är en helg (inklusive resan) tillräckligt? En helg är absolut tillräckligt. I alla fall om man bara vill typ kolla olika sevärdheter och dricka öl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2011 En helg är absolut tillräckligt. I alla fall om man bara vill typ kolla olika sevärdheter och dricka öl. Tack! Jag ska lägga fram förslaget hos Rådet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 3 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2011 Malta imorgon! Tre veckor! Åker iväg vid 10:30 och har inte packat än.... någon som har en bra checklista? Hemma nu. Tror nog jag lämnar Sverige och bosätter mig på Malta inom ett år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2011 Om 16 dagar åker jag till USA. Mums. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2011 Hemma nu. Tror nog jag lämnar Sverige och bosätter mig på Malta inom ett år. Hur hade du det då? Bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2011 (redigerad) Köpt interrailbiljett och bokat lite nattåg. Resan kommer i runda slängar bli Stockholm - Köpenhamn - Amsterdam - Berlin - Prag - Slovenien - Kroatien - Venedig - Rom - Barcelona - Gibraltar - Madrid och sen flyg till Stockholm Kommer nog bli en del småstäder på vägen men är fett pepp :D Redigerad 6 juli, 2011 av P-C 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2011 Köpt interrailbiljett och bokat lite nattåg. Resan kommer i runda slängar bli Stockholm - Köpenhamn - Amsterdam - Berlin - Prag - Slovenien - Kroatien - Venedig - Rom - Barcelona - Gibraltar - Madrid och sen flyg till Stockholm Kommer nog bli en del småstäder på vägen men är fett pepp :D Bör man boka tåg redan innan? Vi tänkte försöka boka allt när vi redan är ute. PS. BARA EN VECKA KVAAAAAR!! (w00t) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 8 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2011 Fett överskattat att boka tåg om man har interrail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2011 Bör man boka tåg redan innan? Vi tänkte försöka boka allt när vi redan är ute. PS. BARA EN VECKA KVAAAAAR!! (w00t) Nä, men nattåg är bra att köra innan. Andra år har jag bara kört allteftersom men då blev det väldigt mycket att man åkte mitt på dan och kom fram disorienterad och trött på natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2011 Blir ett himla resande detta år. Dublin i våras. USA i våras/försommaren Berlin och Stockholm om 16 dagar OCH: Tibet, Nepal, Mount Everest (first basecamp), Thailand, Laos, Burma i höst! FUCK YEEEA 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2011 Wlargahjggh! Åker imorrn! 3 veckor i Europa med de två skönaste killarna som finns kommer att bli awesome. Packar för fullt just nu och kommer inte ifrån känslan av att min ryggsäck är alldeles för tom. Försöker intala mig själv att jag är van vid ryggsäcken från fjällvandringarna där man bär mat för en vecka och fiskegrejer förutom tält and whatnot, men jag kanske har glömt något vitalt..? Ni som är tågluffat förut, vad tros om den här packlistan? Vi tänker campa förutom att sova på hostels osv. T-shirts linne skjorta jeans badbyxor shorts tjocktröja kalsonger strumpor regn- och vindtät jacka handduk tält sovsäck liggunderlag skor flipflops skithuspapper schampo deo tandborste mediciner tvättmedel mobil + laddare hörlurar biljetter pass plånbok bok . . ? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2011 European health insurance card! W ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2011 Det, bankkort, körkort och cash ingår i "Plånbok" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2011 Vilka säkerhetsåtgärder har du tagit vid exempelvis stöld? Har du en extern lapp med nummer någonstans? Ytterligare ett bankkort? Hard cash på ett annat ställe än plånboken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2011 Vilka säkerhetsåtgärder har du tagit vid exempelvis stöld? Har du en extern lapp med nummer någonstans? Ytterligare ett bankkort? Hard cash på ett annat ställe än plånboken? Har alla viktiga nummer i mobilen samt på en lapp. Kontanter har jag bara så mycket jag behöver i plånboken, resten undanstoppade. Var bör man ha passet och biljetten? De bör ju vara lättåtkomliga, men man vill ändå inte bli av med dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2011 Har alla viktiga nummer i mobilen samt på en lapp. Kontanter har jag bara så mycket jag behöver i plånboken, resten undanstoppade. Var bör man ha passet och biljetten? De bör ju vara lättåtkomliga, men man vill ändå inte bli av med dem. I en sån där ficka man har i ett snöre runt halsen, innanför tröjan. I den hade jag mina kort, också. Skitbra. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2011 Har alla viktiga nummer i mobilen samt på en lapp. Kontanter har jag bara så mycket jag behöver i plånboken, resten undanstoppade. Var bör man ha passet och biljetten? De bör ju vara lättåtkomliga, men man vill ändå inte bli av med dem. I en sån där ficka man har i ett snöre runt halsen, innanför tröjan. I den hade jag mina kort, också. Skitbra. Japp. Det eller en magväska och absolut inte en magväska. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 14 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2011 Tack. Ska se om jag kan hitta ett sådant i Köpenhamn. Vi åker om två timmar 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2011 På torsdag morgon smällere, med start i Chicago och stopp i Los Angeles. över 500 mil. Waho! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 19 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2011 På torsdag morgon smällere, med start i Chicago och stopp i Los Angeles. över 500 mil. Waho! Ni kommer ha det helt underbart. Säg till om ni behöver veta något. Jag åkte ju ändå 800 mil i våras, dock Miami - SF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts