AngryAxel Skrivet 5 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2009 Vi har utvecklat lite och funderar på att packa en väska, dra till Arlanda och gå fram till en disk, säga "Första sista-minuten resan till Asien/Afrika" och ta den. Sweet, låter grymt! Det kanske inte passar in i din ung go-getter-livsstil, men har ni tänkt vaccinera er mot... stuff, och sånt, innan ni reser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2009 Sweet, låter grymt! Det kanske inte passar in i din ung go-getter-livsstil, men har ni tänkt vaccinera er mot... stuff, och sånt, innan ni reser? Go-getter livsstil? Vad är det? Jag var i Egypten i mars, så jag är vaccinerad mot allt. Ska ta en sista spruta mot hepatit så jag får 25-års skydd. Ena polaren har alla vaccin man kan tänkas ha. Han har rest över allt sedan han var 18. Han är 28 nu. Den tredje får vaccinera sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2009 Go-getter livsstil? Vad är det? Att mycket ska ske spontant, i sista minuten, att livet ska levas här och nu, och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2009 Att mycket ska ske spontant, i sista minuten, att livet ska levas här och nu, och sånt. Ah, se där. Nu har jag lärt mig nått nytt. Nu har vi i alla fall ett år på oss att resa innan kontraktet går ut, så om jag inte hade vaccin skulle jag nog ha tagit det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2009 Uff, man hinner ju knappt komma hem innan man ska ut igen. Tågluff på måndag. Blir nog Köpenhamn -> Amsterdam -> Berlin -> Prag -> hem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2009 Uff, man hinner ju knappt komma hem innan man ska ut igen. Tågluff på måndag. Blir nog Köpenhamn -> Amsterdam -> Berlin -> Prag -> hem! Du verkar leva ett härligt liv! --- Vi är ett antal i klassen som har pratat lite lätt om att tågluffa. Får se hur det går, hoppas det blir av! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 Har planerat lite inför våran bilresa med familjen i sommar. Vi ger oss ut på vägarna for real för första gången någonsin. Börjar i Tyskland, sen vidare till Holland, Belgien, kanske Luxemburg, Frankrike och hem igen. Jag och pappa är mest ute efter andra världskriget-minnesmärken/platser att se, medan mamma och min bror är mer ute efter att se naturen. Den ska klart bli häftig att se också, men eftersom att jag har lyckats romantisera andra världskriget såpass mycket det senaste halvåret (damn you BoB!), så är jag mest sugen på sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2009 Du verkar leva ett härligt liv! Tja, om du säger det så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 w00t, blir några dagar i Berlin med päronen under slutet av månaden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 w00t, blir några dagar i Berlin med päronen under slutet av månaden! Jag ska på kryssning till Rostock i slutet av månaden och kommer att förära Berlin med ett besök 1.8. Lovar att heila om jag får syn på dig. --- Vilket språk använder ni när ni uppehåller er i Danmark? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 Vilket språk använder ni när ni uppehåller er i Danmark? Engelska, förstår verkligen inte ett ord danska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 Jag ska på kryssning till Rostock i slutet av månaden och kommer att förära Berlin med ett besök 1.8. Lovar att heila om jag får syn på dig. --- Vilket språk använder ni när ni uppehåller er i Danmark? Svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 Imorgon blir det Göteborg, hälsa på lite släktingar och så. åker kl 6.10 med flyg, tar väl en 2h till Stockholm i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Har precis packat det sista inför morgondagen. Planet lyfter vid tio på morgonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2009 Har precis packat det sista inför morgondagen. Planet lyfter vid tio på morgonen. Fuck yes, ha det så kul! Apropå resa: Simpajävla verkar ha dragit till Spanien utan att nämna något i förväg, den spjuvern! Jag blev himla avundsjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karl-Gunnar Skrivet 18 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2009 Vilket språk använder ni när ni uppehåller er i Danmark? Engelska. Jag förstår verkligen inte vad danskarna säger. Låter som en blandning mellan skånska och tyska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 Uppdatering på min Las Vegas resa. Dagen efter vi landat så har 8 av oss hyrt två bilar, sen drar vi till Los Angeles, är där vid lunch typ, kollar runt där lite och försöker hinna med så mycket som möjligt av det man gör där, sen på kvällen/natten ev morgonen efter åker vi ut på klassiska California Route 1. Den vägen tar oss till San Francisco, där är vi över dagen/natten, sen åker vi Death Valley road ner till Las Vegas igen. Det kommer bli riktigt nice, om lite mer än en månad är man där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 Uppdatering på min Las Vegas resa. Dagen efter vi landat så har 8 av oss hyrt två bilar, sen drar vi till Los Angeles, är där vid lunch typ, kollar runt där lite och försöker hinna med så mycket som möjligt av det man gör där, sen på kvällen/natten ev morgonen efter åker vi ut på klassiska California Route 1. Den vägen tar oss till San Francisco, där är vi över dagen/natten, sen åker vi Death Valley road ner till Las Vegas igen. Det kommer bli riktigt nice, om lite mer än en månad är man där. Ni måste till Yosemite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Ni måste till Yosemite! Det är den där jätteparken va? vart ligger den? har du vart där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Familjeresa till Santa Monica bokad. Åker i höst. Lär bli roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts