Fredrico Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 Är det någon här som vet när metal gear solid 2 substance släpps i sverige?? Jag har hört att det ska släppas antingen den 7/3 eller 28/3, vet ni när?? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 3 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 7 mars tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 3 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2003 glömde säga PS2.... 7 mars? YES!!! HURRA!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 5 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 NEJ!!!!!!!! :'( :'( Jag läste på Webhallen att Metal Gear Solid substance till PS2 släpps den 28 mars!!! :'( Men det släpps till PC och Xbox den 7 mars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts