luddee Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Jag får hela tiden meddelandet "The connection to one or more players has been lost". Sen kommer man tillbaka till multiplayer... jag har aldrig lyckats komma in på ett multiplayergame och det börjar gå på mina nerver. Är det vissa routerinställningar man måste ha? Jag har kollat på hundratal olika forum och forumtrådar med folk som har samma problem, så det verkar vara ett brett problem. Hjälp tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Varför kan aldrig folk skriva till vilken konsol/plattform? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 29 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 PS3 Någon som har samma problem eller som kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 PS3 Någon som har samma problem eller som kan hjälpa mig? Jag hade det problemet förut när jag precis köps spelet. Men nu händer det inte lika mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikq Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Varför kan aldrig folk skriva till vilken konsol/plattform? luddee har same problem.. har sj gjort en tråd trög MP ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 Jag får hela tiden meddelandet "The connection to one or more players has been lost". Sen kommer man tillbaka till multiplayer... jag har aldrig lyckats komma in på ett multiplayergame och det börjar gå på mina nerver. Är det vissa routerinställningar man måste ha? Jag har kollat på hundratal olika forum och forumtrådar med folk som har samma problem, så det verkar vara ett brett problem. Hjälp tack Det har med routern att göra du måste gå in på router och öppna porten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikq Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 hur öppnar man porten till ps3 :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tjingeling Skrivet 30 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 hur öppnar man porten till ps3 :S jag undrar med det, hur gör man..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts