KIDDAN Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Behöver hjälp någon som vet hur man hittar infernusen har fått den av Bernie men går det att hitta den sen? var isåfall skulle bli jätte glad om någon visste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikq Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Behöver hjälp någon som vet hur man hittar infernusen har fått den av Bernie men går det att hitta den sen? var isåfall skulle bli jätte glad om någon visste :S det är inte multiplayer.. men sista uppdragetmed bernie du får infernus det kommer ju en gps vart du hittar den sen när du hittat bilen så är den din.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Flyttade tråden. Bilen Infernus går inte att hitta någonstans i staden förrän du får den av Bernie, därefter åker Infernusbilar omkring i de rika kvarteren av staden. Algonquin brukar ha rätt mycket bilar i söder, och kanske en del i norra Alderney också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Flyttade tråden. Bilen Infernus går inte att hitta någonstans i staden förrän du får den av Bernie, därefter åker Infernusbilar omkring i de rika kvarteren av staden. Algonquin brukar ha rätt mycket bilar i söder, och kanske en del i norra Alderney också. Inte? Jag är relativt säker på att jag sätt Infernus åka omkring i staden innan jag fick bilen utav Bernie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Inte? Jag är relativt säker på att jag sätt Infernus åka omkring i staden innan jag fick bilen utav Bernie. Säker på att det var just Infernus? Jag såg då aldrig någon sån bil, och jag förstår inte varför de skulle göra en så stor grej av det om bilarna åkte omkring innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KIDDAN Skrivet 29 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 villket av områdena ? hittar typ inte den eller finns den bara på vissa tider? går mest skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 villket av områdena ? hittar typ inte den eller finns den bara på vissa tider? går mest skit Jag vet inte, men spelet har ju även datum, och kanske det är större chans att få syn på en snygg bil på helgkvällarna än på vardagarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KIDDAN Skrivet 29 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Jag vet inte, men spelet har ju även datum, och kanske det är större chans att få syn på en snygg bil på helgkvällarna än på vardagarna? Kanske men jag leta ju på torsdagen till tisdan så alla kanske blev för fulla för att köra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Kanske men jag leta ju på torsdagen till tisdan så alla kanske blev för fulla för att köra? Hehe. Jag vet ju som sagt inte, och det var bara ett tips på hur R* kanske gjort. Men kolla i Algonquin. Gärna nära vattnet, på de lite större vägarna. Det är där jag sett dom som oftast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KIDDAN Skrivet 29 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 (redigerad) Ska testa det Redigerad 29 maj, 2008 av KIDDAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KIDDAN Skrivet 30 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 (redigerad) vill inte vara jobbig men har kört 4 varv runt Algonquin men ingen infernus Redigerad 30 maj, 2008 av KIDDAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Lätt ju, ring Brucie och be om ett race. Åk till racet men parkera i stället framför bilarna, ta en valfri pistol och skjut föraren i en Infernus. Åk till en Pay and Spray för att laga och VOILA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soliman Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Infernus kan du få innan sista uppdraget med Bernie. Infernus började dyka upp för mig på olika ställen efter det att man kirrat den åt Brucies vän, Stevie. Och det är innan Bernies sista uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Infernus kan du få innan sista uppdraget med Bernie. Infernus började dyka upp för mig på olika ställen efter det att man kirrat den åt Brucies vän, Stevie. Och det är innan Bernies sista uppdrag Där ser man, det hade jag ingen aning om. Jag bara märkte att sportbilar började dyka upp i tusental efter att jag fått bilen, och jag menar inte det gamla problemet att alla bilar plötsligt är samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts