StellHell Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Att gå ut på vägen och hoppas på att bli påkörd är ju onekligen ett försök men ganska desperat och ogenomtänkt metod. Det finns ju säkra sätt som att t.ex. sätta fast en tyngre kedja/kätting med ett hänglås kring benet, kasta bort nyckeln och hoppa ner för en kajkant mitt i natten. Ogenomtänkt är bara början. Minns inte mycket av kvällen i sig. Var nere i en väldigt djup svacka, mordhotningar, misshandel, trackaserier, sprucket förhållande. Ja, det var inte mycket mer som kunde gå snett just då. Hade suttit hemma vid datorn, snackat med folk på MSN då dom ringer och säger att dom ska komma och slå ner mig igen. Går in i väggen, tar fram flaskan, tar ett par alvedon, röker en allt får stor joint, sen bär jag iväg ut på vägen för att förhoppningsvis möta upp dom som skulle slå mig så det kunde bli stopp på det. Ser en lastbil och ja, tänker att nu kan det äntligen ta slut. Slut på allt jävelskap och dumheter, en bättre värld utan mig. Tyvärr(?) blev så inte fallet och jag är såklart glad idag när allt skit har blåst över att det gick som det gick. Ett par månader på BUP gjorde susen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Ja, det har jag. Varit nära att ta livet av mig ett x antal gånger. Och försökt 2 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
påskharen Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Nej det har jag inte ... vet inte vad man skulle kunna tjäna på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 (redigerad) WHATS UP med alla jävla skitpolls som pumpas ut i dagarna.. Varför just "funderat på"? Alla har nog funderat på det, även om dom inte äns kommer vilja göra det. Bara en "tänk om man skulle..". Självmordsförsök skulle väl vara en mer passande titel, då det inte är lika självklart som att fundera på det. T: Ja, funderat och försökt. Jaa? Vad hade du skrivit då? "Har du begått självmord någon gång?" Och nej, har inte haft nå sånna funderingar, och tänker aldrig göra de.. Eller de beror på hur framtiden blir.. Redigerad 30 maj, 2008 av ERROLS_TRUMMA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Jaa? Vad hade du skrivit då? "Har du begått självmord någon gång?" Han menar att denna poll, och många andra nyskapade, är väldigt onödiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Han menar att denna poll, och många andra nyskapade, är väldigt onödiga. Ja vet! Men menade att om han gjort trådtiteln så, skulle den vara ganska värdelös! "Har du tagit självmord?" JA, NEj!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
påskharen Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Många trådar skulle verka värdelösa om man bytte ut titeln ... Tänk om gtasajten bytte namn till "Elias katt-bilder", samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Ja vet! Men menade att om han gjort trådtiteln så, skulle den vara ganska värdelös! "Har du tagit självmord?" JA, NEj!! Chill out dude. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 näää Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 (redigerad) Nej det har jag inte ... vet inte vad man skulle kunna tjäna på det Man kan nog inte tjäna något när man är död. Redigerad 30 maj, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Jaa? Vad hade du skrivit då? "Har du begått självmord någon gång?" Och nej, har inte haft nå sånna funderingar, och tänker aldrig göra de.. Eller de beror på hur framtiden blir.. "Har ni försökt begå självmord någon gång?" Som sagt, alla har tänkt på döden, oavsätt ålder och kön. Så på så sätt är den här topicen helt jävla värdelös +1 poll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 "Har ni försökt begå självmord någon gång?" Som sagt, alla har tänkt på döden, oavsätt ålder och kön. Så på så sätt är den här topicen helt jävla värdelös +1 poll. Stäng den då? Förr fanns No-Post-pollar där trådskaparen kryssade i att posts inte kunde göras - tror jag iallafall. Vore rätt skönt att se såna polls ibland. Vote: Nej, inte mer än "vad skulle hända om"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Självmord är bara för folk som har upplevt djupet av mänskligt lidande(som min kompis jocke) inte jag alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Är det en massa skitsnack i den här tråden, eller talar folk faktiskt sanning? Det är internet så jag antar att det är en del skitsnack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Visst har man haft tankarna, men det har inte vart så seriöst. Skulle inte vilja ta livet av mig, livet har sina upp och ner gångar. Dom dåliga saker som hänt mig är inget att ta livet av sig för. Jag har en bra familj, vänner och får pengar och mat när jag behöver. Har inget att gnälla över. Medans det finns barn i världen som inte har någonting. Dom känslorna som fått mig tänka på det är ensamhet. Men nu när jag har vuxit upp lite mer och vet jag att det går att fixa. Jag njuter av livet nu, ser mitt liv som något värdefullt! Sen är det ju lite svårt att få mer kontakter när man sitter klistrad framför en skärm hela dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Ja, och jag har försökt. Hur kunde du misslyckas? Angående självmordsFÖRSÖK.. hur kommer det sig att ni lägger av efter första försöket och inte gör ett nytt istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Visst har man väl det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Visst har man haft tankarna, men det har inte vart så seriöst. Skulle inte vilja ta livet av mig, livet har sina upp och ner gångar. Dom dåliga saker som hänt mig är inget att ta livet av sig för. Jag har en bra familj, vänner och får pengar och mat när jag behöver. Har inget att gnälla över. Medans det finns barn i världen som inte har någonting. Dom känslorna som fått mig tänka på det är ensamhet. Men nu när jag har vuxit upp lite mer och vet jag att det går att fixa. Jag njuter av livet nu, ser mitt liv som något värdefullt! Sen är det ju lite svårt att få mer kontakter när man sitter klistrad framför en skärm hela dagarna. Precis. Jag kan inte ta mig själv helt seriöst då jag är medveten om att jag har humörsvrängningar. Allt går som sagt upp och ner. Man uppskattar oftast inte saker och ting förän man går miste om dem. Det är då man inser vad man en gång hade. Vi alla har våra personliga problem att tampas med. Oavsett om jag har mat för dagen, en bra familj, m.m. så kan det alltid finnas något som driver en människa till något dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 (redigerad) Shit, jag är nästan chockad. Trodde att 3-4 pers skulle svara ja och 40-50 skulle svara nej . Vi GTA fans kanske är lite mer självmordsbenägna än andra personer EDIT: Fast det är ju klart, skulle man posta samma poll på Helgon skulle väl 200-1000 pers svara ja och 2 pers svara nej Redigerad 30 maj, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 (redigerad) Shit, jag är nästan chockad. Trodde att 3-4 pers skulle svara ja och 40-50 skulle svara nej . Vi GTA fans kanske är lite mer självmordsbenägna än andra personer EDIT: Fast det är ju klart, skulle man posta samma poll på Helgon skulle väl 200-1000 pers svara ja och 2 pers svara nej Något måste det ju vara med GTAsajten också, känns som en ovanligt hög andel självmordsbenägna tycker jag också. Iofs har väl Sverige som land utmärkande många självmord per capita, hur kan det komma sig egentligen? Redigerad 30 maj, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts