Renard Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 (redigerad) Ja som titeln lyder, har ni någon gång i erat liv funderat på att begå självmord? Själv har det väl hänt någon gång. Det är inte alltid lätt att leva med en sjukdom dom tar rätt mycket kraft från en. Men jag kommer nog aldrig begå självmord. Dels för att jag vill se vad framtiden har att erbjuda mig, och dels för att jag inte skulle våga ta det där steget över kanten på en bro. Redigerad 28 maj, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Ja, när jag såg den här tråden. Skämt å sido så nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 WHATS UP med alla jävla skitpolls som pumpas ut i dagarna.. Varför just "funderat på"? Alla har nog funderat på det, även om dom inte äns kommer vilja göra det. Bara en "tänk om man skulle..". Självmordsförsök skulle väl vara en mer passande titel, då det inte är lika självklart som att fundera på det. T: Ja, funderat och försökt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Ja, och jag har försökt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 (redigerad) Ja, velat ta självmord och velat försöka och varit nära men inte vågat. Nu är det dock helt andra banor, kommer nog inte bli självmordsbenägen på väldigt länge. Redigerad 29 maj, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Nej, inte seriöst och jag har inte försökt. Tråkigt, aye? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 När frågan är "funderat på" så, ja. Dock inte seriöst. Om någonting är riktigt jobbigt tänker jag alltid "skiter det sig tar jag livet av mig", och då behöver jag inte känna att det är lika jobbigt, för då finns det en utväg. Hittills har det alltid löst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 (redigerad) Nej, absolut inte, självmord is for tards Redigerad 29 maj, 2008 av ViolentLag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 När frågan är "funderat på" så, ja. Dock inte seriöst. Om någonting är riktigt jobbigt tänker jag alltid "skiter det sig tar jag livet av mig", och då behöver jag inte känna att det är lika jobbigt, för då finns det en utväg. Hittills har det alltid löst. hahahaha!!! På nåt sätt så får det där mig att garva Angående la poll.. Ja det har jag tänkt på.. So what. Det har väl typ alla på något sätt. Typ, tänk om jag skulle ta livet av mig. Vad skulle folk säga då? Eller, Nu tar jag fan livet av mig. Jag orkar inte med det här längre. Puzzzzzzzzzzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 har tänkt det, Inte försökt. Har nog alla dessvärre gjort nån gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Som allas vår StellHell sa, ja funderat på det har väl alla gjort. Hur man skulle avsluta sitt liv på ett coolt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Funderat på coola sätt att dö på har jag i alla fall .. kanske inte räknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Ja det har jag gjort, men jag gjorde det inte... Och jag är inte rädd för att göra det, när jag vill göra det, så kan jag göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Vote: nej absolut inte. Jag undrar vad ni egentligen menar med att misslyckas; menar ni att ni var framme vid stupet/kniven/tabletterna men bangade eftersom ni inte vågade, eller att ni faktiskt hoppade/skar er/OD:ade och överlevde detta? Rent tekniskt sett är det ju inte svårt att ta sitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Ja, försökt, bangat ur, försökt på annat vis, bangat ur igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 (redigerad) Det här är ju som det där programmet på femman, Sanningens Ögonblick. Det är svårt att svara på om man ska vara helt ärlig, för var innebär egentligen ordet "fundera"? Jag har ju tänkt tanken någon gång och funderat på vilka konsekvenser det skulle få, t.ex. tänkte jag det när jag läste trådtiteln. Jag har ju ändå absolut inte varit nära att ta självmord, eller vad man ska säga. EDIT: Såg inte att nån redan skrivit i princip samma sak. Redigerad 29 maj, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 När frågan är "funderat på" så, ja. Dock inte seriöst. Om någonting är riktigt jobbigt tänker jag alltid "skiter det sig tar jag livet av mig", och då behöver jag inte känna att det är lika jobbigt, för då finns det en utväg. Hittills har det alltid löst. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Vote: nej absolut inte. Jag undrar vad ni egentligen menar med att misslyckas; menar ni att ni var framme vid stupet/kniven/tabletterna men bangade eftersom ni inte vågade, eller att ni faktiskt hoppade/skar er/OD:ade och överlevde detta? Rent tekniskt sett är det ju inte svårt att ta sitt liv. Så du har aldrig funderat på hur det skulle vara att hänga sig själv, eller att dränka sig/whatever? Strange. Kan inte svara för dom andra, men när jag säger misslyckats menar jag "Utfört och misslyckats i distressen". Av med telefonen, säg inte vart du går, ut och gå mitt på vägen, stanna upp när du ser en lastbil, blundar och väntar, han svänger förbi och blir fly förbannad och vill antagligen slå ner mig, då kommer min farsa och syrra i bilen som letat efter mig, Kör hem mig och sedan vidare till Phsykiska akutmottagningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts