eliizar Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Ja det kan jag, gick i simskola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Jag verkar vara den enda som inte kan simma här. Eller, jag kan säkert simma litegranna med tanke på att jag har ett par märken i simning, men jag blir såpass nervös i vatten så att allt bara låser sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Vote:Ja Men jag lärde mig inte förens i 5an . Var väldigt rädd för att hamna under vatten ytan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Vote: Ja Kommer dock inte ihåg när jag lärde mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Ja. Gick simskolan men lärde mig inte där. Lärde mig när vi gick till simhallen med skolan (Efter simskolan såklart). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
påskharen Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Klart man kan simma FFS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Japp jag kan simma, är osänkbar.. Det sa de om Titanic också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Det sa de om Titanic också... Haha _____________ Anyway Vote: Ja, dock ej bra. Jag kan simma, men jag är dock inte bra på det, men hinner med i skolan när vi ska simma, men ej om vi ska simma snabbt Är väll +Bra -"Sådär" _Dålig Så är jag mellan "sådär och dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Klart grabben kan simma. Eller ja, han kan hålla huvudet ovanför vattenytan och ta sig frammåt. Tredje person ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Vote: Ja Ganska duktig simmare men har varit mycket bättre. Har lite hajen-skräck sedan man såg, Hajen 1:an och 2:an. Är den under mig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Då skulle jag ju snarare sjunka? Du får väl sprattla lite med benen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 En (1) fråga: Hur ser (såg) livräddningstesten ut på era skolor? Vårt går (gick) ut på att simma 25 meter ut, dyka ner fyra meter, ta upp tung docka, simma tillbaka 25 meter, utan att förstöra dockans andningsvägar. Under en minut. Jag var sjuk den dagen, så jag fick aldrig lära mig det. Rätt illa egentligen att man bara har fått lära sig det en enda gång, och det var i tvåan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Seriously? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Vote: Ja, jag äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2008 Jag kan simma, men inte så bra egentligen. VOTE: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Uh, jo det kan jag nog. Har aldrig gått simskola eller något sånt, bara kunnat det helt plötsligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Jag simmade igår i höllviken och var jättelångt ute där det var 4 meter och dök ner till botten och hittade en golfboll helt slumpmässigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts