Mordos Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Mm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Jan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Jag kan simma fast inte särskilt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Ja det kan jag, men jag är verkligen jättejättejättedålig på det. Brukar bli varvad när vi är i simhallen på idrotten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Yepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Som en fisk. Lärde mig när jag var 5-6. Skolan skickade iväg oss till simskola i ettan och jag behövde bara gå dit en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Ja, jag kan simma och är väldigt bra på det. Fan, jag är lite bättre än Kicken t.o.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Ja, men jag låter helst bli. Jag har en oförklarlig skräck för djupt vatten, och får "typ" panik när jag inte längre kan gå på botten utan att agera Titanic. "Typ" panik är då inte att jag blir galen, skriker och sprattlar med armarna, utan mer att jag blir orolig och kämpar som en skadeskjuten älg för att ta mig tillbaka till torra land. En helkul syn att skåda, antar jag. Haha! I'd like to see that -- Vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Ja, jag kan simma, dock inte så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Jag kan simma, men långt ifrån bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Ja, men jag simmar för snabbt. Jag blir lätt trött i armarna och benen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Ja, men jag har aldrig lärt mig helt rätt teknik och sjunker oftast efter ett tag. Min usla kondition hjälper inte till heller för den delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Ja, det är ju jävla svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Nej, jag kan simma. Vote: Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Jag kan väl tillägga då, att jag inte är någon superduktig simmare. Jag kan simma, men inte mycket mer än så. Jag är "okej" helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Lägg till en extra fråga: Har du simmat mer än två kilometer i sträck? Där får vi nog mer intressanta svar, det verkar ju som att väldigt många av de som kan simma säger "jag kan, max 20 meter innan jag sjunker"... Vote: Ja, såklart, och förutom att det tar en jäkla tid har jag inga problem med att simma väldigt långa sträckor (hundratals/tusentals meter) heller. Det slog mig nu att det var ett bra tag sen sist och att det är väldigt skönt att äntligen kliva upp efter en så lång simtur. Det är en annan sorts utmattning än sprinterlopp, långa löpningar, fotbollsmatcher, skidåkning (längs/slalom) eller en lång skoldag. En rätt annorlunda och skön utmattning. En sån man kan somna efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Så gott som alla svenskar i vår ålder kan simma. Meningslös tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 (redigerad) Ja, jag kan simma. Simmar inte bröstsim så bra men crawlar jättefort! Lite snabbare än Eudoros till och med. Redigerad 29 maj, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Ja, jag kan simma och är väldigt bra på det. Fan, jag är lite bättre än Kicken t.o.m. Kan tänka mig det. Dina armar lär vara under vattenytan i en halvminut innan dom kommer upp igen när du crawlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts