Jump to content

Kan du simma?

Jacker
 Share

~  

124 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 77
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja, men jag låter helst bli. Jag har en oförklarlig skräck för djupt vatten, och får "typ" panik när jag inte längre kan gå på botten utan att agera Titanic. "Typ" panik är då inte att jag blir galen, skriker och sprattlar med armarna, utan mer att jag blir orolig och kämpar som en skadeskjuten älg för att ta mig tillbaka till torra land. En helkul syn att skåda, antar jag. :)

Haha! I'd like to see that :cry:

--

Vote: Ja

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lägg till en extra fråga: Har du simmat mer än två kilometer i sträck? Där får vi nog mer intressanta svar, det verkar ju som att väldigt många av de som kan simma säger "jag kan, max 20 meter innan jag sjunker"...

Vote: Ja, såklart, och förutom att det tar en jäkla tid har jag inga problem med att simma väldigt långa sträckor (hundratals/tusentals meter) heller. Det slog mig nu att det var ett bra tag sen sist och att det är väldigt skönt att äntligen kliva upp efter en så lång simtur. Det är en annan sorts utmattning än sprinterlopp, långa löpningar, fotbollsmatcher, skidåkning (längs/slalom) eller en lång skoldag. En rätt annorlunda och skön utmattning. En sån man kan somna efter :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor