Jacker Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Denna idé bara slog mig för nån minut sen. Det vore kul att veta hur simkunskaperna är här på forumet, och få reda på vilka och hur många som inte kan simma. Det är trots allt inte så ovanligt med folk som inte kan simma. Vote: Ja. Jag lärde mig simma i ettan eller tvåan. Fick dock gå i simskola ett bra tag för att (delvis) komma över min rädsla för vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Vote: Ja. Jag lärde mig simma i 3:an. Fick ju bada gratis, plugget betalade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Vote: Jah! Har varit simkunnig sedan någongång runt 6-7-årsåldern. Lärde mig grunderna på en simskola ute vid landstället men lyckades bara ta simmärket baddaren. Såhär i efterhand tycker man väl att man borde klarat silvergrodan också åtminstone . Lärde mig sedan själv. Har dock aldrig lärt mig dyka ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Jag vet att jag kan simma, men jag vet inte när jag lärde mig det. Ja, jag kan simma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Ja, fast jag simmar söligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Nej, på grund av mina motorikproblem så kan inte min kropp röra sig på "simsättet". Jag sjunker som en sten i vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Nej, på grund av mina motorikproblem så kan inte min kropp röra sig på "simsättet". Jag sjunker som en sten i vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 (redigerad) Har haft en fruktansvärd fruktan för vatten hela livet. Men har de senaste åren blivit bättre och bättre. Nu vågar jag ligga rak i vattnet och ta mig framåt. Men om jag skulle rammla i på djupt vatten med kläder på så skulle det inte finnas någon Renard längre. "Yes" tänker ni. EDIT: Alternativet "Lite" behövs! Redigerad 28 maj, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Nej. *trilla i poolen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Ja, men jag låter helst bli. Jag har en oförklarlig skräck för djupt vatten, och får "typ" panik när jag inte längre kan gå på botten utan att agera Titanic. "Typ" panik är då inte att jag blir galen, skriker och sprattlar med armarna, utan mer att jag blir orolig och kämpar som en skadeskjuten älg för att ta mig tillbaka till torra land. En helkul syn att skåda, antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Jag är alltid rätt att "Hajen" ska komma underifrån och dra ner mig. Guess i'm not the only one Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Ja, jag kan simma. Lärde mig hundsim vid drygt fem års ålder. Simskolan började jag med när jag gick i tvåan om jag minns rätt och jag tog i princip alla märken jag hann med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Hundsim ftw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Ja, tog nästan alla simmärken när jag var 8-9 bast men sen tröttnade jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Jo, jag kan simma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Jag kan simma och är väldigt bra på det. Fått cred av vänner och lärare. Kan simma alla stilar - vissa bättre, vissa sämre. Gillar också att simma och är oftast i vattnet när jag och några ska ut och bada dubbelt och tre gånger så länge som de andra. Har dock aldrig velat tävlingssimma trots att jag kom på andraplats bland alla skolor i sta'n för några år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Ja, jag kan simma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Har faktiskt inte simmat på c:a 2 år, men sist kunde jag. Tror att jag fortfarande kan. Skulle vilja ha allternativet: "Ja, troligtvis", men eftersom det inte finns: Vote ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Som en säl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts