frusen Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Jag blev trött på att vara på startstället där man gör uppdragen så märkte jag att om man körde över en bro så var där stopp så hoppade jag ner i vattnet och fick poliser efter mig, varför??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Jag blev trött på att vara på startstället där man gör uppdragen så märkte jag att om man körde över en bro så var där stopp så hoppade jag ner i vattnet och fick poliser efter mig, varför??? För du måste låsa upp dom öarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
frusen Skrivet 28 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Hur låser jag upp dom öarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Hur låser jag upp dom öarna? Gör storyn? Som i exakt alla andra GTA spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
frusen Skrivet 28 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Vadå gör storyn gör uppdragen klara där man börjar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Vadå gör storyn gör uppdragen klara där man börjar eller? Ja. Gör alla uppdrag så kommer den till slut låsas upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
frusen Skrivet 28 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Tack för all hjälp till stor nytta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Jag blev trött på att vara på startstället där man gör uppdragen så märkte jag att om man körde över en bro så var där stopp så hoppade jag ner i vattnet och fick poliser efter mig, varför??? Om du lyssnar riktigt noga så kommer Polascki (en polis) Att ringa till dig och berätta varför. Nu vet ju inte jag hur gammal du är, vill inte flama, men du låter inte särskilt gammal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Om du lyssnar riktigt noga så kommer Polascki (en polis) Att ringa till dig och berätta varför. Nu vet ju inte jag hur gammal du är, vill inte flama, men du låter inte särskilt gammal... Så länge han inte är under tretton år så är det helt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts