JSHC Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Någon som vet om man kan få tag på skriptade bakgrundsbilder till Vista? Tänker mest på nedräkningskript. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Funkar det inte som med XP att köra ett html-dokument som bakgrund annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Ingen gadget dårå? http://www.gadgetsforvista.net/component/o...,109/Itemid,27/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 (redigerad) Påtal om gadgets i vista, jag vill köra med alltid överst, men inte så att \"gadget baren\" trycker undan andra fönster utan att den ligger över fönstret och är genomskinligt.... How?!?!+1+1+1+ Såhär vill jag ha det, nu har jag dock abra tryck på gadget ikonen, så den ploppar upp men försvinner så fort jag trycker på något annat Redigerad 28 maj, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Funkar det inte som med XP att köra ett html-dokument som bakgrund annars? Funkar inte, nej, dock kan man ju köra högupplösta filmer, men det blir jobbigt att trigga dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Påtal om gadgets i vista, jag vill köra med alltid överst, men inte så att \"gadget baren\" trycker undan andra fönster utan att den ligger över fönstret och är genomskinligt.... How?!?!+1+1+1+ Såhär vill jag ha det, nu har jag dock abra tryck på gadget ikonen, så den ploppar upp men försvinner så fort jag trycker på något annat Högerklicka, egenskaper: Visa överstknapp <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Högerklicka, egenskaper: Visa överstknapp <3 ... jo, men gör jag så blir det såhär ; http://data.fuskbugg.se/skalman01/fulkgfyl.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 ... jo, men gör jag så blir det såhär ; Jaså, aja, gissade bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Jaså, aja, gissade bara Jo, men du verkar ju ha lyckats eller är den inte "alltid överst" där till vänster, försvinner den när du trycker på fönstret ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Jo, men du verkar ju ha lyckats eller är den inte "alltid överst" där till vänster, försvinner den när du trycker på fönstret ? Koppla loss från gadgetsaken? Eller hamnar den underst då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Då ligger fortfarande själva grundramen kvar..så det failar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Då ligger fortfarande själva grundramen kvar..så det failar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts