SaiGon Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Har börjat spela gta sa över internet nyligen. Vilka servrar rekommenderar ni? till 90% krävs det att man är medlemm har jag märkt. Vad går spelena ut på? där jag var igår så sprang alla bara runt och dödade varandra, tror att man tillhörde olika gäng, beroende på vilken färg namnet hade, men är inte säker... nån som kanske har lust att förklara alla olika spelsätt som finns? mvh Fredde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Rekomenderar Chillpoint. http://www.chillpoint.nl/ Bra RP server med bra regler. "The Fake" är en bra stuntserver med många ramper och mycket att göra. www.thefake.servebeer.com Det är dom ända jag tycker är värda att spela på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SaiGon Skrivet 28 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Rekomenderar Chillpoint. http://www.chillpoint.nl/ Bra RP server med bra regler. "The Fake" är en bra stuntserver med många ramper och mycket att göra. www.thefake.servebeer.com Det är dom ända jag tycker är värda att spela på okey:) har spelat lite på CrazyBob's Cops and Robbers 2 idag. rätt roligt, förutom alla oseriösa som spelar som poliser, som dödar en utan anledning. sen så hade jag sparat undan en hel del på banken, och såklart blev banken rånad:P vad innebär RP server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 HostName: [FR] GTA-Stunt Server [gta-stunt.com] [GTAOnlin Address: 213.251.162.217:7751 Players: 6 / 200 Ping: 55 Mode: GTA Stunt v2.4.3.5 Map: San Andreas Okej, det finns EN bra stuntserver. Och det är den. punkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SaiGon Skrivet 29 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 HostName: [FR] GTA-Stunt Server [gta-stunt.com] [GTAOnlin Address: 213.251.162.217:7751 Players: 6 / 200 Ping: 55 Mode: GTA Stunt v2.4.3.5 Map: San Andreas Okej, det finns EN bra stuntserver. Och det är den. punkt var in på den och spelade lite idag:) men är så dålig på att stunta så det kändes mer meningslöst:P finns det nå bra servrar där det är mer seriöst rollspel? nån fler som har nån åsikt/tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J_I_M Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 jag tycker "The Fake" är jävligt bra. förr körde jag alltid på "thegtaplanet" men den verkar int finnas kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 okey:) har spelat lite på CrazyBob's Cops and Robbers 2 idag. rätt roligt, förutom alla oseriösa som spelar som poliser, som dödar en utan anledning. sen så hade jag sparat undan en hel del på banken, och såklart blev banken rånad:P vad innebär RP server? IP till crazybobs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
urelind Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Hej! jag har annars en stunt/freeroaming server om du vill prova den den har mycket ramper m.m kna köra som du vill i stan och allt om du vill connecta till den så är IP 81.233.28.66:7777 ha det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xuande Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Argonath IP 89.149.196.238:7777,PUGS RPG,RPG freeroam IP 213.251.167.106:7777 (Jag lirar där). Den mest seriösa är Argonath. Är man ett RPG fan så är de här det bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts