Illousion Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 På, jag struntar i moder jord! höhö +1337 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
påskharen Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 intressant tråd ... klart man slösar vatten, vad ska du göra åt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 intressant tråd ... klart man slösar vatten, vad ska du göra åt det? Har han påstått att han ska göra något åt det, eller varför kommer du här och är uppkäftig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
påskharen Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 ingen anledning att bli ledsen, var inte menat som en förolämpning eller liknande. man kan ju inte bara skicka iväg ett inlägg utan att bidra till ökad diskussion, och jag bidrog. peace out! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Av! Jag är rädd om moder jord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts