Tweak Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Jag stänger av, inte p.g.a. miljöskäl, utan av samma skäl som Kebab. Jag har förövrigt aldrig förstått tjusningen med duschonani. Exakt samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Stå utanför strålen? Hmm... verkar onödigt och dessutom går det inte i vår dusch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Uhm... kan man tvåla in sig med rinnande vatten? Då borde det ju precis som Kebab säger inte fungera fullt ut. Du har en rygg också. Tvåla in framsida, när man är klar, vända sig om, tvåla baksida, vända sig. Sedan om du känner för det kan du stå på händer och tjoa också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Du har en rygg också. Tvåla in framsida, när man är klar, vända sig om, tvåla baksida, vända sig. Sedan om du känner för det kan du stå på händer och tjoa också. men det är så avanserat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Vote: Olika! Oftast har jag dushen på. Fast inte när min styvpappa är hemma, han tycker det är slöseri med varmvatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 (redigerad) Struntar sönder, och för mig handlar det nog snarare om att korta den totala tiden jag duschar. Över en halvtimme är inte omöjligt. Redigerad 28 maj, 2008 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Förbjudet att masturbera i duschen, det kan bli stopp i avloppet! - Ja och man får hår på handflatorna också har jag hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 men det är så avanserat! Du kan vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Olika. Ibland när jag inte hunnit gå in i duschen brukar jag ta lite av tvålen vid handfatet på en gång. Annars tar man alltid tvål medan duschen är igång. Har aldrig tänkt på miljön angående detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 På. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Du har en rygg också. Tvåla in framsida, när man är klar, vända sig om, tvåla baksida, vända sig. Sedan om du känner för det kan du stå på händer och tjoa också. Neeeej, det där stämmer inte. Ryggen låter man vara, oftast tar skummet från håret med sig det värsta men man blir ju aldrig direkt smutsig på ryggen, svett rinner med vattnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Alltid av, ren vanesak. Struntar i moderjord ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Av, I love our little planet, kanske inte. Men det har blivit en vana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Neeeej, det där stämmer inte. Ryggen låter man vara, oftast tar skummet från håret med sig det värsta men man blir ju aldrig direkt smutsig på ryggen, svett rinner med vattnet. Du får aldrig bort allt såvida du inte skrubbar. Och till slut så börjar det bygga upp ett litet äckellager där bak. Mums. Berättade en hygienist som kom till skolan i nian. Vet inte om det är sant, men det låter rätt logiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Jag votade olika eftersom jag oftast stänger av den pga att den just sköljer bort all tvål jag tar i handen! Kläm fast slangen mellan skinkorna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Vote: Japp, jag struntar i moderjord! Swebits? Av för övrigt, duschar i badkaret och har ingen hållare till slangen. Blir väldigt blött överallt om jag låter den ringla runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Swebits? Eh hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 På. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Vote : Struntar i moder jord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Ja och man får hår på handflatorna också har jag hört Jag har hört att man får högre till tak om man onanerar. Förövrigt tycker jag att det var gulligt att The Dude skrev att han brukar ta en runk. Seriöst eller inte, men jag gillar det. (HEHEHEEHEHEHE) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts