Vice. Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 (redigerad) Vote: Japp, jag struntar i moderjord! Redigerad 28 maj, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 På, jag struntar i moder jord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Vote: Japp, jag struntar i moderjord! På, jag struntar i moder jord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 På, jag struntar i moder jord. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 +1 Det skulle kunna vara en poll till en bra trådstart om klimat och allt som hör till. Men nu verkar det bara vara en pol så... +1. På, jag struntar i moder jord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Jag låter vattnet spruta då jag tvålar in mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Alltid, vattnet, igång! Så, jäkla, skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 På, men det rä för att vår duch är dum i huvet och om man stänger av den, och slår på den igen rinner ISKALLT vatten i kanske tio minuter. tänk er själva, tvåla in sig, slå på duchen och svinkallt vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 På, jag struntar i moder jord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 (redigerad) På, men jag struntar inte i moder jord. Jag sänker styrkan på strålen och sedan tvättar jag av händerna och ökar styrkan igen. Mycket sparsamt/snålt sätt. Jag valde Olika. Redigerad 28 maj, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Jag duschar aldrig. Fast när jag duschar brukar jag ha på strålen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 (redigerad) Jag duschar aldrig. Låter ju mysigt.... Vote: Olika! Redigerad 28 maj, 2008 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Röstade på "På, jag struntar i moder jord." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Vettiga svarsalternativ.. Jag stänger av vattnet, annars känns det ju bara som att tvålen åker av innan den ens hinner påbörja sitt uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 På Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Jag gillar känslan av vattnet rinnandes längst min rygg medans jag tvålar in min fagra kropp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 (redigerad) Brukar stänga av under tvålritualen av samma anledning som Kebapen. Vote: Av, pga rädsla att jag inte skall få igång vattnet igen! Votade det eftersom jag inte är rädd om moder jord, och vattnet vet man aldrig om man får igång igen. Lurig sak det där. Redigerad 28 maj, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 På, jag struntar i moder jord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 (redigerad) Vettiga svarsalternativ.. Håller med där. Polls from hell. -- Är jag hos föräldrarna stänger jag oftast av eftersom farsan blir tokig om man låter vattnet rinna länge (ja, han är exceptionellt snål). Är jag hemma i min egen lägenhet, var vattnet ingår i hyran, gör jag lite olika, fast oftast brukar jag låta det rinna. v: olika edit: råkade klicka på null vote >< Oh well. Redigerad 28 maj, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Jag duschar aldrig. Trevlig tjej. Vettiga svarsalternativ.. --- Jag låter det stå på, tar två steg ut ur strålen dock. Oftast duschar jag 40-45 minuter också, så jag skiter ganska mycket i moder jord. Jag vet, många bäckar små...men jag är inte duktig nog att bry mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts