Tux Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Högtalaren "The Vase" Är det någon som har en sån här liten rackare?. Den kostar cirka 200kr vid närmsta datoraffär. Så min fråga är, är den värd att köpa? Då tänker jag på ljudkvaliten. Kommer det verkligen ut "Ett skönt ljud" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 ser onekligen ut som något jag skulle kunna tänka mig å ha.. men då vill jag veta om ljudet är något att ha, är det bara "vasen" med baslåda inbyggd, eller finns den någon annanstans ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Högtalaren "The Vase" Är det någon som har en sån här liten rackare?. Den kostar cirka 200kr vid närmsta datoraffär. Så min fråga är, är den värd att köpa? Då tänker jag på ljudkvaliten. Kommer det verkligen ut "Ett skönt ljud" ? Vad är det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 "Ett skönt ljud" får alarmklockan att ringa vilt. Även om den bara kostar 200 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Ett skönt ljud för 200 kronor? Beror ju på vad man jämför med. Skulle inte köpa den om jag inte fick höra den in action. Sprider den ljudet 360 grader? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 japp 360 grader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 (redigerad) japp 360 grader ... det verkar ju i så fall lönlöst att använda till datorn? Eller det var inte tänkt från början? Eller... uh, ja... tror inte på att den har en särskillt välfungerande surroundfunktion för 200 kronor, den finns förresten att läsa om på http://www.coolstuff.se/p769/BoynqVase.html inklusive en video. Redigerad 27 maj, 2008 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 http://www.coolstuff.se/p769/BoynqVase.html läste nån annans stanns att de va 360 graders ljud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts