ExploSive Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 (redigerad) Ja som titeln, finns det något liknande spel, man är i en skola, inte behöva jobba hela tiden/skolka? osv. Redigerad 26 maj, 2008 av ExploSive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 (redigerad) Fap. Redigerad 26 maj, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 26 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Jag tänkte mer spel man köper, ej internet spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Bully . Mitt favoritspel. Det finns ju Scholarship Edition till 360 med mer uppdrag + lektioner mm. Hoppas dock på en uppföljare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Jag tror inte det finns så många spel som liknar Bully. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Jag tror inte det finns så många spel som liknar Bully. Nej du har rätt. Det är något speciellt med Bully. Helt underbar atmosfär. Går inte att återskapa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Ni har så rätt. Ett av mina favoritspel till PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Musiken, i kombination med staden, replikerna från fotgängare och elever och solen som skiner över Bullworth är helt fantastiskt. Skulle aldrig kunna sälja Bully, någonsin. I.. hunger.. for.. FISHSTICKS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 27 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Bully . Mitt favoritspel. Det finns ju Scholarship Edition till 360 med mer uppdrag + lektioner mm. Hoppas dock på en uppföljare. Du tog orden ur munnen på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Innan det släpptes så sa många att det kommer komma många liknande spel. Men jag har inte sett ett ända! De flesta vågar väl inte göra ett skol spel till efter succen med Bully. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Innan det släpptes så sa många att det kommer komma många liknande spel. Men jag har inte sett ett ända! De flesta vågar väl inte göra ett skol spel till efter succen med Bully. Om nån skulle göra ett till skol spel så skulle det floppa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts