VickeX Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Jag skulle gärna vilja att man kunde köpa eller få (möjligtvis i ett av de nya uppdragen som med all sannorlikhet kommer att följa med de nerladdningsbara paketen) BitterSweet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Fallskärm! Jag vill alltid hoppa ner när jag står uppe på en skyskrapa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-SA- Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Jag vill ha fler radiokanaler, bättre musik och möjlighet till Custom Soundtracks. Henkibojj says it again! Skulle vilja ha den där lilla ön som alla snackade om i SA, den som inte fanns. Gärna fler fordon, butiker och möjligheten att gå in i fler hus. Gärna en sån där tuner-shop (där man kan styla bilar), den var najs i SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tryd3r Skrivet 17 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2008 Bump! Vill bara att folk ska andvända sig av denna tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta-lyktan Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 * Bättre save-möjligheter. Många uppdrag har en lätt startsträcka. Typ man ska åka med nån bil någonstans och sen kommer det svåra. När man har misslyckat med ett uppdrag 2-3 ggr blir det extremt tråkigt att göra om det där enkla steget om och om igen. Speciellt irrriterande är det när man har fått reda på någon information och sen måste man söka upp den på nytt, fast man redan vet, men bara för spelet ska fatta att man vet. * Jag skulle se att spelet blev lite mer som klassiska adventure spel, typ Monkey Island, Day of the Tentacle mfl. Man ska kunna gå runt och snacka med personer, samla saker och kunna lösa många olika uppdrag samtidigt. Nu är allt så scriptat och de flesta byggnader man går in i är helt tomma. Det finns nästan aldrig något man kan interagera mer. Hellre än 1 ö (men med extremt mkt detaljer) än 4 st där det mesta bara är "tomma kulisser". * Roligare vapen. Jag skulle vilja se trip mines, bomber som kan fjärrutlösas och EMP. Det vore med lite mer orealistiska vapen som tex. en fejkad hologram spelare. Möjlighet att frysa tiden säg för x antal sekunder. Förminska och förstora sig själv. Kunna göra så man kan bli en slime-massa som kan krypa efter väggar. Stänga av gravitation inom ett område för ett antal sekunder osv. * Bättre spelminne. Idag kommer spelet knappt ihåg var man ställt en bil innan och efter det man har tagit ett nytt uppdrag. Det vore roligt om spelet kunde komma ihåg allt sådant. Då skulle man kunna blockera av gator i förväg genom att ställa bilar där.Det kan sen finnas bärgningsbilar som plockar bort det med tiden men det ska inte bara försvinna helt plötsligt som idag. Man skulle isf. också kunna samla på sig en bilpark med massa coola bilar i Romans garage osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arwid Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 - ljuddämpad pickadoll - möjligheten att döda den där Bulgarin-pellejönsen - portabla safehouse (tex husbil, som man kan sejva i varsomhelst, har jag velat ha sen san andreas) - motorsåg - dildo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hot dog Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Bump. Jag vill kunna åka till Vice City och San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
criille Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Tror ingen sagt detta tidigare? Förbättra motorcykel åkningen, den är usel nu. Inte ens körbar, förutom crossen som "nästan" går att åka med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Tror ingen sagt detta tidigare? Förbättra motorcykel åkningen, den är usel nu. Inte ens körbar, förutom crossen som "nästan" går att åka med. Du vet inte vad du snackar om! MCn är jävligt lätthanterlig och sjukt rolig. Alla motorcyklar. Lär dig köra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Du vet inte vad du snackar om! MCn är jävligt lätthanterlig och sjukt rolig. Alla motorcyklar. Lär dig köra. Håller med till 100%!. Criille, jag skulle vilja att du testar Saints Row 2's motorcyklar, och sedan kommer tillbaks hit och säger vad du tycker om dem. Imo så är dem väldigt mycket sämre på alla sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Jag skulle vilja ha en kommunikations-panel som den i Bully! Då skulle det bli mycket roligare att bara gå runt i staden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts