7.62 hiberNative Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 (redigerad) - ljuddämpare - fler vapen - fler klädbutiker - cyklar - fiskeutflykter - garage som moddar bilar - gängskjutningar och annat våld på gatorna edit: - lola, fast att hon är svår att hitta. - bigfoot, som är ännu svårare att se. skulle vara kul om rockstar har lyssnat på hysterin i alla communities och lagt till dom - dom där jävla fingerlösa handskarna som alla tjatar om. Redigerad 26 maj, 2008 av 7.62 hiberNative Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtaskater Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Snö vill jag ha så det snöar det skulle vara häftigt sen fler båtar. också plan såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikq Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 (redigerad) nej förfan jag hatar skolorna! speciellt som i SA orka flyg spec..! skulle villja att dom la in Bentley , mclaren , vattenskoter , crossar och inte dt med lampa ! , enduro ^^ och det borde tex finnas sån garage.. där du kan sätta in tex du stylar den till orange svart o lägger till KTM eller yamaha me dens märke det skulle bli nice! snö skulle jag oxå villja ha haha! fett sen har man sån snö skoter^^ det borde typ finnas affärer därman kan köpa sånt som snöskotrar o annat äga strander affärer allt möjligt ^^ Redigerad 29 maj, 2008 av nikq Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Har alltid velat ha ett GTA där man kan åka upp i bergen och åka skidor. Tyvärr finns det varken berg eller snö i IV, så det får bli i nästa spel. GTA Aspen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Lite nya radiokanaler hade vart trevligt, sen massa nya minispel i alla möjliga tänkbara former Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Att armén ryckte in när man har 6 stjärnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Att nöjesfältet öppnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Att nöjesfältet öppnas Hoppas! Skjuta folk i berg-och-dalbanan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Hoppas! Skjuta folk i berg-och-dalbanan. + Leka Axel Foley i parisehjulet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 + Leka Axel Foley i parisehjulet WONDERWORLDS NEW CHARACTER, NIKO FOX! ----------------------------- Jag skulle villja fixa multiplayern. Tycker det är störande att det ser ut som man åker isbit när man åker med som passagerare i bilar. Ibland hänger man inte med i spelet. Han som kör kanske krockar, men det tar ett tag för mitt ps3 att fatta det. Så typ BOOOM snurrar bilen runt på ett konstigt sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Jag skulle villja fixa multiplayern. Tycker det är störande att det ser ut som man åker isbit när man åker med som passagerare i bilar. Ibland hänger man inte med i spelet. Han som kör kanske krockar, men det tar ett tag för mitt ps3 att fatta det. Så typ BOOOM snurrar bilen runt på ett konstigt sett. Hmm, låter som lagg? Finns inget värre än att lira med folk från USA bl.a. Lirar rätt mycket med en kille från Brasilien, där har du lagg. Ja, det kan förekomma lagg när man lirar med svenskar också men inte lika mycket. Jag har då inte stött på så mycket lagg när man lirar med folk från samma land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Har inte riktigt hängt med i tråden med finns det någon konkret fakta ang. detta? Och kommer inte det kosta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 (redigerad) Har inte riktigt hängt med i tråden med finns det någon konkret fakta ang. detta? Och kommer inte det kosta? Det enda jag vet att det kommer att komma en DLC till både Xbox 360 och PS3. Vad PS3s DLC kommer att innehålla är väl inte sagt än? Redigerad 1 juni, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Det enda jag vet att det kommer att komma en DLC till både Xbox 360 och PS3. Vad PS3s DLC kommer att innehålla är väl inte sagt än? När skall den komma då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 När skall den komma då? Det vet jag inte heller, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Det vet jag inte heller, lol. Vad kommer det kosta då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tryd3r Skrivet 1 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Jag vill inte ge dig falska förhoppningar men jag tror att det ska vara i augusti nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobbehh Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 jag skulle vilja ha ett "GTA året runt". Det kan snöa och när man åker bil synns bilspåren. (såg på en film där dom körde med en taxi ungefär likadan som i IV. Det såg så jävla bra ut) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Ja, snö har jag saknat sedan GTA 3. Tror dock att vi aldrig någonsin kommer att få se det i ett GTA spel. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 (redigerad) Ja, snö har jag saknat sedan GTA 3. Tror dock att vi aldrig någonsin kommer att få se det i ett GTA spel. =/ Säg aldrig aldrig. Ingen vet vad som kommer finnas i nästa GTA... Edit: Det fanns faktiskt snö i SA. Lite långsökt i och för sig. Redigerad 1 juni, 2008 av Fireinthehole Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts