Tryd3r Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 (redigerad) Tjena, jag tänkte starta en tråd där ni kan posta förslag och liknande. Som ni antagligen vet så kommer det komma DLC till Xbox360-versionen av GTA IV. Det finns en sån här tråd på Gtagaming.com och därifrån fick jag iden. Det vore kul och veta vad ni vill ha som DLC Jag tror inte att det finns en sån här topic på denna sidan och om det gör det så är jag blind Själv vill jag ha: *Nya fordon (saknar Tanks bl.a) *Mer vapen (sankar silencern) *Förmågan att kunna gå in i fler affärer, själv vill jag inte att de ska ha en ny ö eller nåt nytt jag vill ha så man kan gå in i det de redan gjort. *Såklart fler uppdrag med mycket fantasi. *Fler vänner, kanske nån vän från VC eller nåt annat spel kommer *Fler achievements 1250 på denna tack *Fler klädbutiker *Skolor, båtskolor,helikopterskolar o.s.v (kommer troligtvis inte med:)) *Cyklar och Skateboards Fyller i mer... Redigerad 25 maj, 2008 av Tryd3r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Om det kommer något till PS3 så hoppas jag på mer affärer och kläder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 DLC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tryd3r Skrivet 25 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 DLC=Downloadable Content Som till Guitar Hero där du laddar ner låtar från Live;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 DLC? Downloadable Content. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Ok, men jag antar att det kommer DLC till PS3 också efter ett tag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tryd3r Skrivet 25 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Jag tror att de kommer att göra DLC till ps3-versionen annars så är de inte så jättesmarta eftersom många har ps3. Det är iallafall inte klart om de gör det vilket det är på Xbox versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Precis som du säger, Rockstar skulle förlora en jävla massa pengar om de bara släppte bonus material till 360. PS3 ägare skulle bli förbannade och kanske börja ogilla Rockstar. Och det vill de ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Precis som du säger, Rockstar skulle förlora en jävla massa pengar om de bara släppte bonus material till 360. PS3 ägare skulle bli förbannade och kanske börja ogilla Rockstar. Och det vill de ju inte. Dom skulle ju inte förlora en massa pengar för att dom inte släppte någon form av dlc till Ps3versionen, men däremot så skulle de gå miste om att tjäna en massa pengar. Det finns en liten skillnad där. Eller är det bara jag som fått för mig någonting nu igen? Personligen så hoppas jag på ett antal nya kläder, gärna någon liten fix som gör att bilarna spawnas mer slumpvis än dom gör nu, för nu känns det som om alla bilar kommer tillsammans. Nya uppdrag vet vi väl att det ska komma. Jag vill att dom, eller åtmindstonde de flesta utav dom är någorlunda kreativa och inte håller sig till samma mönster. Three Leif Clover och klättrapålastbilsuppdrag vore trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Precis som du säger, Rockstar skulle förlora en jävla massa pengar om de bara släppte bonus material till 360. PS3 ägare skulle bli förbannade och kanske börja ogilla Rockstar. Och det vill de ju inte. De tjänade en himla massa på att ge Microsoft exklusivitet, och det återstår väl att se om det blir en gynnsam deal eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tryd3r Skrivet 26 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Kul att ni skriver, men tanken med denna tråden var att ni skulle skriva vad ni vill ha som DLC och inte om det kommer till ps3 eller nåt annat. Hittils har ingen skrivit vad ni vill ha så kom igen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Kul att ni skriver, men tanken med denna tråden var att ni skulle skriva vad ni vill ha som DLC och inte om det kommer till ps3 eller nåt annat. Hittils har ingen skrivit vad ni vill ha så kom igen nu Välkommen till GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 En fortsättning på storyn dvs mer uppdrag. Det är på tok för få byggnader som man kan gå in i. De som går är inte speciellt intressanta, gör livet i byggnaderna lika bra som utanför! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Jag vill ha fler radiokanaler, bättre musik och möjlighet till Custom Soundtracks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 En ny ö! Eller möjligheten att åka till Vice City eller San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tryd3r Skrivet 26 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Välkommen till GTAsajten. Tack men jag har hängt här väldigt länge, har nyligen blivit medlem bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 En ny ö! Eller möjligheten att åka till Vice City eller San Andreas Dream on Själv skulle jag vilja ha fler uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Tack men jag har hängt här väldigt länge, har nyligen blivit medlem bara Han syftade snarare på offtopic-kommentaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 (redigerad) Ja här på GTAsajten urartar i princip alla trådar på ett eller annat sätt. En viss röd tråd finns men den är sned som fasen Redigerad 26 maj, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Jag skulle vilja ha lite större urval av kläder, samt dessa handskar jag suckar efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts