StellHell Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Och jag blir kallad otrevlig get hela tiden. När ska ni fatta att ni inte kan välja ett djur (Axel ett undantag verkar det som). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 (redigerad) Hållår du på och planerar någon serie nu eller? Mmm. Är inte både jag och P-C katter? Ja. Fast P-C är en coolcat medan du är en pussycat. Och jag blir kallad otrevlig get hela tiden. När ska ni fatta att ni inte kan välja ett djur (Axel ett undantag verkar det som). Exakt. Men orsaken till missförståndet är helt och hållet mitt eftersom jag formulerade mig fel. Sorry, sorry. Redigerad 28 juni, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Ja. Fast P-C är en coolcat medan du är en pussycat. Åh, tack, kärlek till dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Umberto du din galna frihetskämpe från svunna tider, du ignorerade min post, är jag en räv eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Åh, tack, kärlek till dig! Direkt översättning: fitt-katt, (mer) korrekt översättning: slampig men het brud. Smickrande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Direkt översättning: fitt-katt, (mer) korrekt översättning: slampig men het brud. Smickrande. Jag vet, hört talas om ironi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Jag vet, hört talas om ironi? Ja det har såklart, men en av skillnaderna mellan små barns hjärnor och vuxnas är att små barn inte förstår ironi. Men hey, jag gjorde väl en felaktig bedömning av dig. Peace and love, ditt lilla fittluder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Jag har suttit och funderat lite, men nu behöver jag få bekräftat vad "mitt djur" egentligen är. Första intrycket var en ren som hade tappat hornen, sen kom jag att tänka på en lama, men nu tippar jag mer på ett får. Den stora frågan är alltså är jag ett får med vit afro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Jag har suttit och funderat lite, men nu behöver jag få bekräftat vad "mitt djur" egentligen är. Första intrycket var en ren som hade tappat hornen, sen kom jag att tänka på en lama, men nu tippar jag mer på ett får. Den stora frågan är alltså är jag ett får med vit afro? Ett får med en frisyr som liknar en typiskt formad mjukglass (whoopee). Vad är jag? En irriterande mygga? Myra? Eller Fluga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Ett får med en frisyr som liknar en typiskt formad mjukglass (whoopee). Shit! Tänk att man lyckas ignorera så uppenbara saker, men jag fäste mig för mycket vid afrohåret, för mycket 1970-talsinfluenser för min del. Är mer sur över att jag inte fattade att det var en glass i håret än att jag inte visste vilket djur det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 (redigerad) Var ganska säker att jag skulle vara varg eller schäfer, men hade ingen tanke på att jag skulle få vara (typ) människa Redigerad 28 juni, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Jag är också lite nyfiken att få reda på vilket djur jag föreställer. Har funderat på det ett bra tag, men kan inte riktigt komma på nåt som skulle likna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Hm. Nu är det iofs jag som har gjort serien men jag tycker ändå att det är relativt lätt att se vad de flesta är för djur, åtminstone chucky och Whoopee. Aja, kanske jag som är en usel tecknare. Umberto du din galna frihetskämpe från svunna tider, du ignorerade min post, är jag en räv eller inte? Ja. Direkt översättning: fitt-katt, (mer) korrekt översättning: slampig men het brud. Smickrande. Fitt-katt.. Well, egentligen betyder det ju inte det. Shit! Tänk att man lyckas ignorera så uppenbara saker, men jag fäste mig för mycket vid afrohåret, för mycket 1970-talsinfluenser för min del. Är mer sur över att jag inte fattade att det var en glass i håret än att jag inte visste vilket djur det var. Nån "glass i håret" hade jag inte i tankarna men visst... Och ja, du är ett får. Jag är också lite nyfiken att få reda på vilket djur jag föreställer. Har funderat på det ett bra tag, men kan inte riktigt komma på nåt som skulle likna. En vessla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 jag är en åsna, case u wonder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Hm. Nu är det iofs jag som har gjort serien men jag tycker ändå att det är relativt lätt att se vad de flesta är för djur, åtminstone chucky och Whoopee. Aja, kanske jag som är en usel tecknare. Och jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 jag är en åsna, case u wonder Mmm.. Du hade El Burro som avatar. Burro=Åsna. Och jag? En snok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 (redigerad) Mmm.. Du hade El Burro som avatar. Burro=Åsna. Va?! Trodde de va en diss mot mig för alla mina otroligt onödiga och jobbiga "åsne"kommentarer. Redigerad 29 juni, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2008 Va?! Trodde de va en diss mot mig för alla mina otroligt onödiga och jobbiga "åsne"kommentarer. Hehe. Nejdå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 (redigerad) Nej nej förihelvete! Du är en grym tecknare, men jag såg nämligen ingen svans, därför hade det kunnat varit en ja, inte fan vet jag, men helt säker på att jag var en räv var jag inte. Respons ang. (Hm. Nu är det iofs jag som har gjort serien men jag tycker ändå att det är relativt lätt att se vad de flesta är för djur, åtminstone chucky och Whoopee. Aja, kanske jag som är en usel tecknare.) Redigerad 30 juni, 2008 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 (redigerad) Nej nej förihelvete! Du är en grym tecknare, men jag såg nämligen ingen svans, därför hade det kunnat varit en ja, inte fan vet jag, men helt säker på att jag var en räv var jag inte. Okej. Det är ett medvetet "stilval" i den här serien att ingen av karaktärerna har svans och att alla har händer, även om de t.ex. är fåglar eller något. Redigerad 30 juni, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts