Umberto Skrivet 27 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Men sluta hijacka min tråd ffs! Ni kan väl diskutera det t.ex. här eller något. För övrigt är jag inne på samma spår som Dude. --- OnT: Jag börjar lida brist på djur för eventuella nya karaktärer. (Elefant och tjur/ko är reserverade. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Men sluta hijacka min tråd ffs! Ni kan väl diskutera det t.ex. här eller något. För övrigt är jag inne på samma spår som Dude. --- OnT: Jag börjar lida brist på djur för eventuella nya karaktärer. (Elefant och tjur/ko är reserverade. ) Har inte kollat så noga, men lemur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Men sluta hijacka min tråd ffs! Ni kan väl diskutera det t.ex. här eller något. För övrigt är jag inne på samma spår som Dude. --- OnT: Jag börjar lida brist på djur för eventuella nya karaktärer. (Elefant och tjur/ko är reserverade. ) Sengångare, Panda, Vandrande Pinne, Sköldpadda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 (redigerad) Insekter? Jag skulle kunna tänka mig någon som en myra. En fisk skulle du säkert också kunna göra landgående. Eller så skulle någon medlem med lägre 'status' skulle kunna vara en akvariefisk i ett akvarie vid receptionen. Antilop? Ren? Rådjur? Lo? Fladdermus? Grävling? Mullvad? Snigel/Snäcka? Mussla? Någon ettrig, egoistisk typ kan få värna om sin mussla pärla, perhaps? Redigerad 27 juni, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Mund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Obvious Troll is obvious! Ett troll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 (redigerad) Har inte kollat så noga, men lemur? Ja! Tack. [youtube-old]hkqqMPPg2VI[/youtube-old] Sengångare, Panda, Vandrande Pinne, Sköldpadda. Tack, tack. Vices karaktär var egentligen tänkt som en sköldpadda med två hårstrån på huvudet men när jag gjorde honom blev han en myra eller något och nu vet jag inte riktigt vad han är. ^^ Insekter? Jag skulle kunna tänka mig någon som en myra. En fisk skulle du säkert också kunna göra landgående. Eller så skulle någon medlem med lägre 'status' skulle kunna vara en akvariefisk i ett akvarie vid receptionen. Antilop? Ren? Rådjur? Lo? Fladdermus? Grävling? Mullvad? Snigel/Snäcka? Mussla? Någon ettrig, egoistisk typ kan få värna om sin mussla pärla, perhaps? Problemet med insekter är att de är ganska opersonliga men ja.. får se. Marky är redan mullvad men tack för de andra. Att göra en mussla i kostym kan dock bli lite knepigt. Mund. Hahahaha! Dagens! Obvious Troll is obvious! Ett troll! Ah, naturligtvis. Tack! ---- Note to self: Vårtsvin, surikat, vildsvin, näsapa. Redigerad 27 juni, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 OnT: Jag börjar lida brist på djur för eventuella nya karaktärer. (Elefant och tjur/ko är reserverade. ) I call koala! För att jag är så söt och kramvänlig. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 (redigerad) I call koala! För att jag är så söt och kramvänlig. Typ. Det ska jag nog kunna ordna. ----- edit: Äsch, nu uttryckte jag mig lite slarvigt. Nåväl, Axel får utgöra ett undantag, eftersom han som sagt är så söt och kramvänlig , men övriga får nöja sig med vad de får för djur, som alla andra. Redigerad 27 juni, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 pax för grävling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Människan är ett djur . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 En listig och sliskig räv är ett måste! Eller har du redan använt räv/rävar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Respekterad? Det lär ju snarare vara en medlem som har rätt många posts men vars namn ingen lagt på minnet och aldrig deltar i några intressanta diskussioner och som i brist på annan form av uppmärksamhet måste ägna sig åt sånt här. ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Pax för räv, stalker-räv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 (redigerad) Pax för räv, stalker-räv. Borde inte RavenE vara räv? Hållår du på och planerar någon serie nu eller? Redigerad 28 juni, 2008 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Är inte både jag och P-C katter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 (redigerad) Borde inte RavenE vara räv? Hållår du på och planerar någon serie nu eller? Raven betyder korp. Eller hur menar du? Axel ... är så söt och kramvänlig Aw, nästan signatur-material på det där Redigerad 28 juni, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Raven betyder korp. Eller hur menar du? Händer att han blir kallad Räven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Pax för räv, stalker-räv. Fuck. Jag blir kallad räv ibland av mina polare, även skabbräv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 28 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2008 Screw u guyz! Jag är en räv. Tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts