FerkurZ Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Nu, efter 3 dagar hittade jag mitt inhopp, haha.. Bra jobb umberto, fattar inte att du orkar lägga ner sådan tid. (ja, om jag inte gillat min ruta i serien hade jag hatat hela serien, därför jag skrev det nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Haha fy fan vad grym den här serien är. Älskar Stellans karaktär, så jävla rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Kul serie, måste vart rätt mycket jobb bakom det hela också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Kommar vice vara med i nästa serie? då han skapar alla onödiga trådar hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 Kommar vice vara med i nästa serie? då han skapar alla onödiga trådar hela tiden? Umberto has left the building for a while, så du får nog vänta ett tag på svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Kommar vice vara med i nästa serie? då han skapar alla onödiga trådar hela tiden? Vice är ju redan med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Kommar vice vara med i nästa serie? då han skapar alla onödiga trådar hela tiden? Eeyy! En poll och man är dömd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Eeyy! En poll och man är dömd... Bwahaha! Nä, nu är det sängdags, jag kan inte hålla på så här längre. Kommer väcka någon snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 (redigerad) Hehe men det var väl bara den? I princip... Hahhaha åter igen, underbart! "Jag har ett välfyllt program: Åka till dammet under spisen och äta!" Redigerad 4 juni, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 BUMP Vad händer med den här tråden? När kommer nästa avsnitt ut? ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 BUMP Vad händer med den här tråden? När kommer nästa avsnitt ut? ;D Att rita en serie på 22 sidor är nog inget som går på en månad. Speciellt med sommar, sol och jobb(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 Kommar vice vara med i nästa serie? då han skapar alla onödiga trådar hela tiden? Vet inte, kanske. BUMP Vad händer med den här tråden? När kommer nästa avsnitt ut? ;D Att rita en serie på 22 sidor är nog inget som går på en månad. Speciellt med sommar, sol och jobb(?) Som sagt tar såna här serier ganska lång tid att göra, iaf fram till dess att manuset är klart. Eftersom jag inte har något manus kan jag inte göra någon serie och eftersom forumet har varit ganska dött den senaste tiden, av förståeliga skäl, så finns det inte så mycket att skapa historier om. Något jobb har jag inte atm (orka vara proletär) men däremot går jag några sommarkurser. I övrigt är det ganska slappt och semesteraktigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 tja, nu har du snart en story... iochmed alla idioter som spammar o håller på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 juni, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 tja, nu har du snart en story... iochmed alla idioter som spammar o håller på. Njaej, orka mata trollen. Det är ju uppenbarligen någon tragisk forumit som försöker vara rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 Njaej, orka mata trollen. Det är ju uppenbarligen någon tragisk forumit som försöker vara rolig. Är väldigt säker på att det är en person som t.o.m inte är bannad. Enbart för att mata sitt egna ego och vara jävligt efterbliven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Är väldigt säker på att det är en person som t.o.m inte är bannad. Enbart för att mata sitt egna ego och vara jävligt efterbliven. Ey, typ som ERROLS då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Ey, typ som ERROLS då Eller kanske ZcruweN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Ey, typ som ERROLS då Det är inte Errol. Det är någon mycket mer respekterad. Någon riktigt jävla tragisk person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Det är inte Errol. Det är någon mycket mer respekterad. Någon riktigt jävla tragisk person. Vet du vem det är, eller är jag ute och cyklar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2008 Det är inte Errol. Det är någon mycket mer respekterad. Någon riktigt jävla tragisk person. Respekterad? Det lär ju snarare vara en medlem som har rätt många posts men vars namn ingen lagt på minnet och aldrig deltar i några intressanta diskussioner och som i brist på annan form av uppmärksamhet måste ägna sig åt sånt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts