kicken Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Hahaha! Sitter här och har läst igenom den ännu en gång. Jag säger att det är som StellHell, man asgarvar ihjäl sig. Nej, herregud så underbart. Detta är helt sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Umberto, du är bäst! Den gjorde min måndagsmorgon, helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 borde man veta vem som är vem? Ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Underbart, applåder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 (redigerad) Tack för alla vänliga och fina kommentarer, det var ju roligt att ni gillade den. http://img.flashback.info/images/smilies2/yes.gif Syftet med den här serien var att underhålla och sprida glädje och det verkar ju ha gått hem. Stort tack! Jag ser att några har kommenterat det här med att vissa karaktärer inte liknar medlemmen de är baserade på. Well, det är inte heller meningen - figurerna är INSPIRERADE av olika medlemmar MEN inte EXAKTA avbildningar, jag tror nämligen DET skulle bli ganska tråkigt i längden. Dessutom skulle det finnas för många figurer med likadana drag, därför har jag valt att överdriva och improvisera en hel del. Lite grovt kan man väl säga att ca 50% är forumrelaterat och resten har sitt ursprung i min sjuka fantasi - och det gäller såväl story som karaktärer. Var det någonting speciellt du syftade på när jag satt och brakade så det skrek om det? Nepp. Möjligtvis att din figur är en häst men inte nåt annat, nej. HAHA! Det här var oväntat att just jag skulle vara med Förbannat bra gjort, Umberto. Skrattade igenom hela serien! EDIT: Kan du dock förklara scenariot litegrann? Bygger det på något som har hänt här på forumet, för jag kommer inte ihåg att jag haft sådana problem med min dator Nej, det är inte forumrelaterat. Jag behövde nån som hade problem med datorn och tänkte att du borde få vara med på ett hörn. Sen är ju Tweak och Kebabs relation så söt xD Ah, tusen tack. Det var exakt det jag ville få fram. SÖT! http://img.flashback.info/images/smilies2/grin.gif Är jag ett mumintroll? Anyhoo, roligt som vanligt Umb. Hmm. Jag tycker din figur är ganska lätt att lista ut vilket djur det är, fast det kanske beror på att det är jag som har tecknat den. Text - http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=995254 Bilder - http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=995260 Där är alla karaktärer från föregående serien. Nu har det ju tillkommit lite nya karaktärer men det går hyffsat lätt att veta vem som är vem. Du får gärna uppdatera den där om du vill... Redigerad 26 maj, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 HAHAHAHHAH!!! AUDRHIHEDn. Wtf, lökade nästan ur. TEOMAN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Älskar! Men det var lite tiger i det här avsnittet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 "-Nu har vi miffosmör i hertzmotorn! - Va? Är det kinesiskt?" Där brast det må jag säga. Är inte den som skrattar åt de saker man kanske "borde" skratta åt, utan sjuka och oväntade saker. Även om just denna verkar ha underhållt andra också. Helt underbar läsning, Umberto. Skulle vilja tillägga att det som gör det hela så klockrent är att du spikar alla ansiktsuttryck/kroppsspråk till 100% rätt igenom, och eftersom den i övrigt är enkelt tecknad är det så oerhört underbart att se och bidrar till njutningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 (redigerad) Hihi. Jag fnissar fortfarande åt hur jäkla gullig agenten är. Och hihi. Jag fick ledigt. Redigerad 26 maj, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 (redigerad) Jag spillde kaffe över hela datorn när Stellan kallade Jacker för ett "frilansande mongo"! Kan någon göra en avatar med min figur åt mig? Redigerad 26 maj, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Jag spillde kaffe över hela datorn när Stellan kallade Jacker för ett "frilansande mongo"! Och jag höll på att kvävas av en fikabit när jag läste: -Nu har vi miffosmör i hertzmotorn! - Va? Är det kinesiskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Hahaha, herregud vad underbart! Jag började gapskratta flera gånger, helt jävla fantastiskt! Alla karaktärer och deras uttryck är bara så fantastiska, och Stellan (speciellt på sidan 4) och Henkibojj har du fått till nåt alldeles extra. Verkligen bra gjort, och jag ser gärna en fortsättning så småningom! 11/10! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Ahahahaha! Klockrent Umberto!! 12/10! "Kalle! Kom hit så får du en öl. KalleR Snälla vän kom fram, jag behöver dig! Snyft. KALLER! Din satans arselgrävare! Kom hit sa jag! Åh, Shit! W32TEOMAN.EXE Har kommit in i Bios! FLASHA OPTIBRÖSTEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Så underbar serie!! Den förgylle min dag så in i tusen. +Tack till Umberto( det finns inget tacksystem) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Du får gärna uppdatera den där om du vill... Mission accepted! *Building in progress* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Sjukt fantastiskt bra. GRYM du är! SNYGGT GJORT!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 http://img360.imageshack.us/img360/1513/lolzd8.png Hahahah! Oj vad jag började gapskratta när jag såg honom! Vilket jävla ansiktsuttryck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 (redigerad) Så här är upplägget. *bild* || Forumit (Eventuell kommentar) || Agent 47 || Alle090 || Boomer || chucky.swe || DrStupid || ERROLS_TRUMMA || Eudoros || eXotic || FerkurZ || GiZmo ||Guardian || Henkibojj || Hultenius || Jacker || KalleR || Kattälskaren || Kebab || Kicken || Kvaddadpadda || L_Voll || Lajnux || Maimstream || Marky || Merkky || Misterwhoopee || mr_tobbe || P-C || Pico || Patrik || Qouad || Quattro || RavenE || Saleen || Skosäljare || Stellhell || Stoffe || The Dude || Tweak || Umberto || Vice || VickeX ==================================== Sidekick: || Tackleberry Det borde vara alla karaktärer, jag var osäker på Maimstream och Pico, men eftersom jag minns att Pico har haft en apa som avatar så chansade jag på att det är han som är apan, du får rätta mig om jag har fel Umberto. Redigerad 28 maj, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Vem är det på sida 6 med basker som säger OMG! LOL! GTFO!. Tror du har glömt den, är dock inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 || Saleen Det missade jag! Vilken ära! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts