Gof Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 (redigerad) UUUUUNDERBART! Edit; L_voll: RavenE Redigerad 25 maj, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 "Marky, vi... vi blir tvungna att formatera..." Haha, underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Mycket bra, jag är ingen person som gapskrattar rakt ut, men jag läste leende igenom stora delar av serien! Tycker du är expert på att lägga in "P-C vs. Henki" på de rätta ställena. Jag undrar bara vad StellHell tycker om sin relation till Hultenius i den här serien. Du är väl värd en semester efter det här, men hoppas en fortsättning kommer någon gång i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Finns det liksom någon guide till vem som är vem? För vissa tillfällen har jag inte en blekaste vem som är vem. Men episkt ändå. : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Henki vs. P-C, Tweak <3 Kebab, vimsiga vice. och berserkgående StellHell var klart bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Haha fy fan va bra!! Sjukt bra jobbat Umberto! Allt är fan perfekt, älskar hur stellan freakar ut. NU HAR VI MIFFOSMÖR I HERTZMOTORN! Sen är ju Tweak och Kebabs relation så söt xD Tänkte "Va fan? lol" när jag insåg "människan" var jag, sen började flabba när StellHell säger åt mig att ta av mig masken och kallar mig skinfag Ett mästerverk Umberto! <3 YIFF YIFF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Beyond words, Umberto, beyond words! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Jag borde sova, men jag tror jag dör istället. Dahhghh. +++++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Tycker Stellhell är klockren som bock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Har inte hunnit läsa den andra delen än, men har skrivit ut den ska läsa imorgon. Är jag med i den här delen...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Har inte hunnit läsa den andra delen än, men har skrivit ut den ska läsa imorgon. Är jag med i den här delen...? Ja!.. haha XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 (redigerad) HAHA! Det här var oväntat att just jag skulle vara med Förbannat bra gjort, Umberto. Skrattade igenom hela serien! EDIT: Kan du dock förklara scenariot litegrann? Bygger det på något som har hänt här på forumet, för jag kommer inte ihåg att jag haft sådana problem med min dator Redigerad 25 maj, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Har inte hunnit läsa den andra delen än, men har skrivit ut den ska läsa imorgon. Är jag med i den här delen...? Forumets UFO är självfallet med i en serie som denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Ja!.. haha XD hehe kul faktiskt. Men det är sjukt kul vilket som. Underbar serie, riktigt kul att läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Full jävla pott Umberto, sjukt bra precis som alla säger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Är jag ett mumintroll? Anyhoo, roligt som vanligt Umb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 So this is how you see me, Umberto, huh? http://ullvitorget.koping.se/~dl96068/pingvin.jpg Jag vill säga att det är genialiskt att låta alla medlemmar gestalta djur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 LOL! <3 Helt jävla underbart. Satt och skrattade så tårarna rann. Farsan undrade vad det var för fel på mig. Tror nog allt att min och hultans relation i serien är någolunda rätt, dock inte i den grad. Sen gjorde det allt mycket roligare, även om det inte kanske stämde. Skulle serien gå efter vad alla tyckte och har sagt skulle inte inte bli samma grej. Serien skulle inte vara lika rolig om jag hade skitigt i om hultan hälsade på, att jag ville visa alla brister forumet hade och sedan hålla mig borta när han var där för att sen bossa när han stuckit igen.. 100/10. Episkt, magiskt, underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Finns det liksom någon guide till vem som är vem? För vissa tillfällen har jag inte en blekaste vem som är vem. Men episkt ändå. : D Text - http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=995254 Bilder - http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=995260 Där är alla karaktärer från föregående serien. Nu har det ju tillkommit lite nya karaktärer men det går hyffsat lätt att veta vem som är vem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 borde man veta vem som är vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts