Bullet Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 HAHAHAHAHA WINTERNETS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2008 (redigerad) Så här är upplägget. *bild* || Forumit (Eventuell kommentar) Det borde vara alla karaktärer, jag var osäker på Maimstream och Pico, men eftersom jag minns att Pico har haft en apa som avatar så chansade jag på att det är han som är apan, du får rätta mig om jag har fel Umberto. Haha, Det vart röd tröja iallafall! Såg inte detta förrens nu^^ Redigerad 7 juli, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2008 Haha, Det vart röd tröja iallafall! Såg inte detta förrens nu^^ Beklagar att du framställs som smått förståndshandikappad i den här serien men... ja. No hard feelings, mmkay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 Beklagar att du framställs som smått förståndshandikappad i den här serien men... ja. No hard feelings, mmkay? Haha, nope. No hard feelings Det gav mig ett skratt för dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HaVatA Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Fan e det här för skit??? Varför är inte den legedariska Teoman med för??? men lägg till Teoman då idotdads Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Fan e det här för skit??? Varför är inte den legedariska Teoman med för??? men lägg till Teoman då idotdads han va väll nå jävla datavirus? Tycker jag räcker bra de.. Föresten hur fan kan jag ha missat den här kollosalt enastående delekata überfantastiska kanontråden? Den har du iaf lyckats bra med!! Och att jag desutom är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Underbar serie hahaha, jag som älg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 25 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2011 *host* BUMP *host* Umberto sa du inte att del 3 skulle komma efter uppdateringen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2011 Ah, fy fan vad det här är BRA! Ruta två på blad två i serie nummer två är så klockrent animerad och skriven, garvar bara jag kollar på Dudes hyttande näve. Kan inte fatta att det var så länge sedan det här postades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2011 Kan inte fatta att det var så länge sedan det här postades. Haha, eller hur! Garvar lika mycket åt serien nu som då! Va? Är det kinesiskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2011 Kan inte fatta att det var så länge sedan det här postades. Håller helt med dig! Det känns som om det var 2009! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 januari, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2011 Nödvändig bump. *host* BUMP *host* Umberto sa du inte att del 3 skulle komma efter uppdateringen? Det har jag aldrig sagt. Jag skrev bara att jag fick tillbaka suget att göra nya serier. Och lite sugen är jag väl fortfarande; kruxet beträffande H&Co är dock att jag varken har idéer eller manus att bygga historier kring. Allt försvåras av att det är så många karaktärer som "ska" med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2011 Vem är det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2011 Vem är det här? Ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2011 Skulle uppskatta om Umbertos "ströteckningar" (typ Sopranos-bilden, miniserien där Tackleberry fick sin avatar och så vidare) postades i den här tråden, för jag har inte riktigt koll på var jag kan hitta dem! Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Populärt inlägg Umberto Skrivet 28 januari, 2011 Skapat av Populärt inlägg Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2011 Skulle uppskatta om Umbertos "ströteckningar" (typ Sopranos-bilden, miniserien där Tackleberry fick sin avatar och så vidare) postades i den här tråden, för jag har inte riktigt koll på var jag kan hitta dem! Tack på förhand. Bara för att du ber så snällt. 11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2011 (redigerad) Bara för att du ber så snällt. När och var har du släppt allt det där?!? Är inte aktiv i bild/musik etc så det kanske är därför... Edit: har för mig att man inte kunde citera bilder eller var det youtube? Redigerad 28 januari, 2011 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2011 Bara för att du ber så snällt. När och var har du släppt allt det där?!? Är inte aktiv i bild/musik etc så det kanske är därför... Edit: har för mig att man inte kunde citera bilder eller var det youtube? De har släppts lite här och var, mest i det här forumet tror jag. Fast de flesta är ganska gamla så du kanske bara inte kommer ihåg den? I alla fall, det jag skulle svara på var: Man har alltid kunnat quota bilder, youtubebäddningar blev till vanliga länkar förut. Vet inte riktigt hur det är med det efter senaste forumuppdateringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2011 Bara för att du ber så snällt. Haha! Min hund fiser, det luktar bajs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 29 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2011 Haha, den med P-C och vice. var jävligt bra. Funny 'cos it's true. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts