Umberto Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 (redigerad) Hultenius & Co Alright, här fortsätter då fulserien Hultenius & Co som i grunden är en parodi av forumet och om du inte är en aktiv forumit kommer du inte förstå hälften av H&Co. You've been warned. Hultenius & Co är ett företag som tillverkar tråd, snören, band, rep, garn etc.. HÄR ÄR EN LISTA PÅ KARAKTÄRERNA I SERIEN (=vem som är vem) (tack till eXotic) Många har redan läst avsnitt ett i serietråden men jag bifogar ändå en länk: AVSNITT 1 (finns på s 122 i serietråden om detta av nån anledning inte funkar) --- Och nu, avsnitt 2. Med 22 sidor är detta något av en chansning eftersom det är svårt att hålla kvaliteten uppe i en så lång serie men ja.. You be the judge! Är ni 1337 kan ni lätt läsa serien genom att ändra siffrorna i er browsers adressfält, 201.png, 202, 203 ... 210, 211, 212... osv (Jag kan även ladda upp en rar-fil om ni vill.) Enjoy. (?) NU ska jag VILA! Forumet tillåter inte fler bilder , här är de sista: 17 18 19 20 21 22 Redigerad 5 september, 2010 av Umberto 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Jag som precis tänkte börja skriva om Fermats antagande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 (redigerad) HAHAHAHAHAAHHAA NEEEEEJ .. !! HAHAHAHAHAHAHAH Åh, helvete vad bra. Episkt, episkt! Henkibojjs dammande av hultan fick mig att gråta av skratt!! :''''D Fast jag tycker inte min karaktär speglar mig själv så bra men .. det gör detsamma! Redigerad 25 maj, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Du har gjort det igen Umberto, Du har gjort det igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Epic, indeed. Umberto's och The Dude's diskussion i början var underbar(ast). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 "Arbetsda'n är kort, det mesta fikas bort"... Wünderbar. Fortsätt fortsätt fortsätt. Helt otroligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Hahahahaha! ;) Jag vet inte om det är för att jag inte sovit ordentligt på ett antal nätter, men jag garvade så jag tjöt på vissa ställen! Underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 - YIFF YIFF - Käft Gizmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Stackars P-C. FÖLJANDE TEXT ÄR VÄLFORMULERAD SÅ ATT ALLA SKA FÖRSTÅ ATT JAG TYCKTE ATT DEN HÄR EPISODEN AV HULTENIUS OCH COMPANY SOM UMBERTO HAR SKAPAT VAR MYCKET, MYCKET UNDERHÅLLANDE. JAG FNISSADE HELA TIDEN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Haha, så otroligt bra gjort Umberto! Det här ska du verkligen ha cred för! Var det någonting speciellt du syftade på när jag satt och brakade så det skrek om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 (redigerad) Älskar dig fan, Umberto! Söndagen är räddad till sist! Edit: Har kommuit till sida 4 och gråter av skratt! xDD Redigerad 25 maj, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 - NU HAR VI MIFFOSMÖR I HERTZMOTORN! - Va? Är det kinesiskt? Ahahah! Du är bäst Umberto, hela fjärdeforum rikets heder åt dig führer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Jag måste bara säga att Umberto's (framför allt) serier är det som håller forumet glatt under dessa svåra tider utan en lounge-avdelning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Haha härligt bra men Tweak och Kebab grejen fattade jag inte riktigt...är det verklighetsbaserat eller? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Haha härligt bra men Tweak och Kebab grejen fattade jag inte riktigt...är det verklighetsbaserat eller? Delvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 - NU HAR VI MIFFOSMÖR I HERTZMOTORN! - Va? Är det kinesiskt? Ahahah! Du är bäst Umberto, hela fjärdeforum rikets heder åt dig führer. Hahahahahaha, där brast det totalt för mig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 (redigerad) Nu har jag inte läst klart, men jag vill veta vem korpen är innan jag läser vidare. Han som lurade Agent57? edit öh 47? Redigerad 25 maj, 2008 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Alltså, jag vet inte vad jag ska säga. Det här är bara så jädrans underbart. Episkt, verkligen. Ska skriva en mycket bättre kommentar imorgon, men nu har jag en hel del att stå i. Vill bara passa på att säga tack. TACK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Hahahahah! Ojojoj, hahahahah! Jag har nästan gråtit av skratt här hemma. Haha! Umberto måste tusan i mig bli hedersmedlem pga av allt detta. Helt underbart! Stora höjdpunkter där jag satt och skrattade ihjäl mig. När Tweak har bett om kramkalasNär Stell går bärsärkNär Stell ropar efter Kalle (Hahaha!)"Va? Är det kinesiskt?"När P-C tog sig för pannanNär boten kom in i mötet och skulle sälja skor (Antagligen där jag skrattade högst) Underbart! Finns inget annat ord, keep going on! Forever! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Underbart! Finns inget annat ord, keep going on! Forever! Jag ser verkligen fram emot vad Umberto kommer hitta på efter vi haft forumfest på öland! (Ja, nu är det öland som gäller grabbar.. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts