frusen Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Jag e på ett uppdrag där man ska ta en bil sedan köra till ett möte och styla med bilen jag fattar uppåt-pil=8 neråt-pil=2 vänstar-pil=4 höger-pil=6 men där e diagonala pilar ska man trycka typ 8+6 eller 8+4 eller 4+2 eller 2+6 jag fattar ej.å Och sen när man har gjort klart uppdraget kan man styla bilen närsomhelst då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Du ska använda knapparna på numpad: 6 = höger däck "flyger" upp. 4 = Vänster däck "flyger" upp. 2 = Backsidan "flyger" upp. 8 = Framsidan "flyger" upp. H (tutan) = Bilen blir "högre". 2 (ej på numpad) = Bilen "hoppar" en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
frusen Skrivet 27 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Jag har klarat uppdraget men sen när jag kör dit och ska pimpa min bil så öppnar garaget inte sig varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Fel bil kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
frusen Skrivet 27 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Kan man bara ha den man får i början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Kan man bara ha den man får i början? Ja, bara bilar av den modellen, det är därför du får den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
murva11 Skrivet 20 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2010 Man kan köra in alla Lowrider bilar som är savanna,brodaway och Remington Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts