VickeX Skrivet 19 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Jag ska nog ta och beställa den. Jag skulle beställa en sådan, men jag tänkte vänta en dag för att se om det kom några recensioner, och dagen efter så var den slutsåld. Inga fler skulle komma in heller. Sitter med min nya Acer Extensa 5620 nu iaf. Jag är nöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 En sån? Du borde väl kunnat hitta bättre? Men, om du är nöjd så är du nöjd! Jag sitter på min Packard Bell nåntingnånting, dock har jag 2 gb ram och bara 160 gb hårddisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 (redigerad) En sån? Du borde väl kunnat hitta bättre? Men, om du är nöjd så är du nöjd! Jag sitter på min Packard Bell nåntingnånting, dock har jag 2 gb ram och bara 160 gb hårddisk. Inte riktigt. Modellen jag har har en 1.8ghz dual core processor, bluerayläsare, 2gb ram etc. etc. 250gb's hårddisk också. Redigerad 19 juli, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Inte riktigt. Modellen jag har har en 1.8ghz dual core processor, bluerayläsare, 2gb ram etc. etc. 250gb's hårddisk också. Låter sportigt, nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 Jag skulle beställa en sådan, men jag tänkte vänta en dag för att se om det kom några recensioner, och dagen efter så var den slutsåld. Inga fler skulle komma in heller. Sitter med min nya Acer Extensa 5620 nu iaf. Jag är nöjd! Du märkte inte min länk i smiley:n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 Du märkte inte min länk i smiley:n? Aah. Nej det gjorde jag inte. Men den där datorn kostade mer än den jag köpte. Dubbelt så mycket minne, men med sämre processor. Ingen Blu-Ray-läsare heller. Inte för att det gör speciellt mycket dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts