Vinnie Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Hjälp! Explorer.exe stänger av sig och startar sedan igen efter några sekunder för att sedan stänga ner igen osv. Vad kan göras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Hjälp! Explorer.exe stänger av sig och startar sedan igen efter några sekunder för att sedan stänga ner igen osv. Vad kan göras? Har du testat att starta om datorn, eller att själv stänga av och sätta igång explorer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 25 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Har du testat att starta om datorn, eller att själv stänga av och sätta igång explorer? Japp. Samma problem Bryter ihop snart! Hjälp mig snälla forumiter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Vad har du gjort den senaste tiden som kan ha orsakat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Virus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 25 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Vad har du gjort den senaste tiden som kan ha orsakat det? Bytt tema på Windows XP. Troligtvis fått något adware eller malware, har dock inte löst sig när jag skannat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Har du SP2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 25 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Har du SP2? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Bytt tema på Windows XP. Troligtvis fått något adware eller malware, har dock inte löst sig när jag skannat. Om du kan, återställ till orginaltema. Om du patchat uxtheme.dll så återställ skiten. Om inte det funkar, kör en ominstallation på XP, det skulle jag göra iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Vet inte om det kan funka, men systemåterställning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts