guardian Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 spelar gärna med er spelar det någon roll om man har Xbox eller PS? har xbox ifall:) nick: chrille1988 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Amer-163 Skrivet 3 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2008 brukar inte freeroama, men om ni vill kan vi spela deathmatch, mitt PSN: Easy-A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 brukar inte freeroama, men om ni vill kan vi spela deathmatch, mitt PSN: Easy-A Är du proffs eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 brukar inte freeroama, men om ni vill kan vi spela deathmatch, mitt PSN: Easy-A Du förtjänar en fet varning eller att bli bannad. Sluta spamma ut din PSN överallt. Och ändra din signatur, herregud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Är du proffs eller? Han är professionell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 (redigerad) Han är professionell Oj! Shit asså! Vet inte vad jag ska säga! KOBBE DIN KUK!!!!! Redigerad 20 augusti, 2008 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fesjummet Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Jag är på att spela lite GTA IV, nick fesjummet ! kan lira nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Lånar tråden för en fråga: Kan man dricka sig full när man Free-Roamar online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 (redigerad) Lånar tråden för en fråga: Kan man dricka sig full när man Free-Roamar online? Nope. ...Tror inte det iallafall. Skulle också vara kul att trycka in 16 spelare i en buss Redigerad 24 september, 2008 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts