tommy vercetti Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 tänkte höra om någon hade lust att freeroama me mg på ps3. Bara allmänt umgås i liberty city o skapa kaos. Hör av er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 tänkte höra om någon hade lust att freeroama me mg på ps3. Bara allmänt umgås i liberty city o skapa kaos. Hör av er Jag kanske kan. När hade du tänkt dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 tänkte höra om någon hade lust att freeroama me mg på ps3. Bara allmänt umgås i liberty city o skapa kaos. Hör av er Gärna ikväll vid typ 20.00 eller något sådant du kan adda mig. (Nick fiskar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Gärna ikväll vid typ 20.00 eller något sådant du kan adda mig. (Nick fiskar) Japp, jag skrev ju samma tid i den andra tråden. Jag addar dig dig så ser vi hur många som hakar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Japp, jag skrev ju samma tid i den andra tråden. Jag addar dig dig så ser vi hur många som hakar på. Jag är också med, skicka en invite till mig när jag är online. MrNoN på PSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Jag kanske kan men adda baran2000(har headset här ska det pratas ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 25 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Jag har addat Mrnon och baran2000. Jag kommer in vid 2200 - 2230 ungefär. Mitt PSN är ganked89. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Fan också, jag kommer inte kunna spela ikväll. Kunde bara lira nyss i typ en timme. Det händer lite grejer ikväll, då det är morsdag bl.a. Sorry guys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Jag kan vara med invita mig när det är dags. Solde45 på PSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Drar upp den här. Är det någon som vet var stammpers länk är? Eller på nått annat sätt kan länka till menyn? Jag har den redan installerad men vill inte förlora den. Skall strax formatera datorn. Edit: Wow, nästan exakt ett år. Förresten, jag har den som sagt. Om jag vill ladda upp den så att andra kan ta del av den, hur gör jag? Fiskar, godkänn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Fiskar, godkänn. Vice_c (eller ngt sådant) godkänt jag har iaf accepterat det ska vi lira nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Vice_c (eller ngt sådant) godkänt jag har iaf accepterat det ska vi lira nu? Invita mig isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Invita mig isåfall. klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Harhahaha riktigt kul att spela med er. Den andra mappen var sådär. =/ Den är lite enformig! Men FATTADE ni inte att jag ville att ni skulle sätta er i bilen när jag gång på gång kör upp och tutar brevid er!? Och ni blåste skallen av mig varje gång... Skulle köra till militärhelikoptern så att vi kunde skjuta ner de andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Harhahaha riktigt kul att spela med er. Den andra mappen var sådär. =/ Den är lite enformig! Men FATTADE ni inte att jag ville att ni skulle sätta er i bilen när jag gång på gång kör upp och tutar brevid er!? Och ni blåste skallen av mig varje gång... Skulle köra till militärhelikoptern så att vi kunde skjuta ner de andra... Aha, jag trodde att du bara var dum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Det där var ju ganska skoj kankse inte skulle haft poliser med... Men det går ju knappt att låta bli av blåsa av skallen av någon när han parkerar brevid en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Någon som ska köra ikväll eller snart eller ja, när som idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 26 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Någon som ska köra ikväll eller snart eller ja, när som idag? jag är online för alla som vill psn- ganked89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Youppi Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Jag lirar gärna ;D add youppi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaizer Skrivet 20 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2008 Free roamar mer än gärna på kvällar efter 20:00 Nick: DeKaizer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts