Heroine Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 får det här när jag ska kliva på hojjen som jag lagt in, snälla hjälp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FuskarLeo Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 får det här när jag ska kliva på hojjen som jag lagt in, snälla hjälp mig! Dålig mod kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Heroine Skrivet 24 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 (redigerad) Dålig mod kanske? tror inte det Hjälp mig! någon måste veta vad som är fel? Redigerad 24 maj, 2008 av Heroine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FuskarLeo Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 tror inte det Hjälp mig! någon måste veta vad som är fel? Är den så viktig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 (redigerad) Förklara mera. Använde du mod installer, eller lade du in manuellt med img-tool. Redigerad 25 maj, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Heroine Skrivet 25 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Jag använder mod installer. är det det som är felet? :S men inte nån modd funkar, kan se den och så men det är just när jag trycker enter och modden är i närheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts