jannee Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Tjena, Det här modded verkar jävligt nice funka perfekt för mig på Single player.. men.. Till Mutliplayer blir de helt fel jag får ett fel när ja ska spela i mutliplayer internal error 3732727 Nån som vet fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Tjena, Det här modded verkar jävligt nice funka perfekt för mig på Single player.. men.. Till Mutliplayer blir de helt fel jag får ett fel när ja ska spela i mutliplayer internal error 3732727 Nån som vet fel? Den funkar inte med varken SA-MP eller MTA: san andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jannee Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 fan va synd aja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hot dog Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 Går det här på Xbox? Och om nej, går det om man köper det på Steam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 Går det här på Xbox? Och om nej, går det om man köper det på Steam? Nej till Xbox, Ja till steam. Där får du ju Gta SA 2.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 (redigerad) Blev nyss sugen på att spela SA så jag köpte det från steam. Och när jag försöker få igång Enbseries så kommer det upp ett felmedelande vid uppstart. Vad är felet? Redigerad 1 februari, 2009 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
No_Fear21 Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 (redigerad) Hade SnowFX tillsammans med "Snow Andreas" (Finns här: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=267126 ) vilket bidrog till otrolig känsla Värt att testa. Blir det halt när man har Snow aktiverat eller blir det bara snöigt? Redigerad 3 maj, 2009 av No_Fear21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
olof97 Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 (redigerad) ... Redigerad 17 mars, 2019 av olof97 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 Med mitt Niko Bellic skin så blir det precis som IV Erm på vilket sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Kan tipsa om en intressant mod, San-Vice. Man är i Vice City och utför lite olika uppdrag, köper olika byggnader och liknande. Riktigt intressant mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
larslayer Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 Jag är ganska ny på moddning. kan nån säga hur man lägger in det moddet som gör att man kan se längre. berätta också hur man lägger in ENBSeries moddet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
larslayer Skrivet 7 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2009 Jag har fixat det nu (tack vare youtube) men när jag klickar f12 blir allt mörkt och det laggar sönder. hur får jag det att funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2009 Jag har fixat det nu (tack vare youtube) men när jag klickar f12 blir allt mörkt och det laggar sönder. hur får jag det att funka? Har du en dator som klarar av grafiken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2009 Vad är kraven igentligen för ENB? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2009 Real Palms 2.0 och Project Oblivion 2007 HQ är att rekommendera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Länken i första posten är bruten. Skulle man kunna få en som fungerar? Har nämligen börjat spela SA igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 Länken i första posten är bruten. Skulle man kunna få en som fungerar? Har nämligen börjat spela SA igen Det är många länkar i förstaposten, är alla brutna? ENB Series var ganska svår att hitta en ny version av, men google löste det. Är det någon speciell fil/mod du är ute efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kezlu Skrivet 14 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2010 hur gör man för att få nån av dom här moddarna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts