Heroine Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Tjabba, har lagt in en motorcykel och jag undrar hur jag får fram den eller om jag måste hitta den i själva spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Du har ju bytt ut den mot en anna hoj (troligtvis) och då är det bara ut och leta eller använda en car spawner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Heroine Skrivet 24 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Har ett nytt problem nu XD när jag ska kliva på hojjen, trycker på Enter och då får jag critical error :S varför då? sen när jag tar bort hojj modden så kan jag göra det igen. alltså använda enter,. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Har ett nytt problem nu XD när jag ska kliva på hojjen, trycker på Enter och då får jag critical error :S varför då? sen när jag tar bort hojj modden så kan jag göra det igen. alltså använda enter,. Något har gått väldigt snett när du moddat in den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts