Ferhat Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 (redigerad) Halloj alla. Idag på morgonen så klarade jag GTA IV spelet och nu finns det inga uppdrag, tror jag. Men under ''Stats'' står det att jag har klarat av 62.50% av spelet men vad är de andra 37.50 %????? Finns det fler uppdrag eller? Redigerad 24 maj, 2008 av Ferhat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tryd3r Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Ja du.. Jag tror det står nånstans på denna sidan men är inte säker. Iallfall de andra procenten ligger i: Side missions såsom Assassinuppdragen,Polis"uppdragen" och liknande 10% finns om du får 100% med alla vänner och gör alla aktiviteter med dem Nåra % får du om du dödar alla duvor och gör stunthoppen och sådant. Det finns mer och detta är lite av grejorna du kan kollar på Gtagaming.com för där vet jag att det finns en topic om detta kan inte leta upp den eller skriva alla grejor som man ska gör för jag har inte tid. Hoppas det hjälpte lite//Tryd3r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Halloj alla. Idag på morgonen så klarade jag GTA IV spelet och nu finns det inga uppdrag, tror jag. Men under ''Stats'' står det att jag har klarat av 62.50% av spelet men vad är de andra 38.50 %????? Finns det fler uppdrag eller? Det är lite allt möjligt. Stunthopp, duvor att skjuta, bilar att sno, o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Om man har klarat 62,5% är det faktiskt 37,5% kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferhat Skrivet 24 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Om man har klarat 62,5% är det faktiskt 37,5% kvar. Jag vet, märkte det precis haha. Men Tryd3r, hur gör man polis uppdrag? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Ta en polisbil, sen tryck LB (X-box 360) när bilen står stilla, sen tar du te.x "Most wanted" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferhat Skrivet 24 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Ta en polisbil, sen tryck LB (X-box 360) när bilen står stilla, sen tar du te.x "Most wanted" Aha, okej tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zundell Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 http://www.wikicheats.com/index.php/Grand_...0/Side_Missions Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Aha, okej tack Nema problemas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts