Henkibojj Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 vad kan problemet vara då?? har ni gjort något på eran ps3? tex internet inställningar eller nått för jag har inte rört ngt.. Jag förstod inte riktigt ifall du spelar trådlöst eller med nätverkskabel? Skaffa en kabel om du inte gjort det, så löser sig nog problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 vad kan problemet vara då?? har ni gjort något på eran ps3? tex internet inställningar eller nått för jag har inte rört ngt.. Du kan testa gå in på inställningar på ps3:an och kolla om det finns systemuppdatering, jag har gjort typ två stycken, den har sagt ifrån också att jag måste uppdatera innan jag kunde lira o jag gjorde det o allt funkar fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Du kan testa gå in på inställningar på ps3:an och kolla om det finns systemuppdatering, jag har gjort typ två stycken, den har sagt ifrån också att jag måste uppdatera innan jag kunde lira o jag gjorde det o allt funkar fint Man kommer inte in på PSN om man inte har senaste firmware, så det lär det inte vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikq Skrivet 30 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 (redigerad) Man kommer inte in på PSN om man inte har senaste firmware, så det lär det inte vara. jag har kabel.. jag gick in i systemuppdatering det stog att jag redan har den nyaste versionen du behöver inte uppdatera. kommer det. Redigerad 30 maj, 2008 av nikq Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 jag har kabel.. jag gick in i systemuppdatering det stog att jag redan har den nyaste versionen du behöver inte uppdatera. kommer det. Du har inga problem med datorernas internet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikq Skrivet 31 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 vet inte :/ datorernas internet funkar bra :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts