Jump to content

Forumfest i sommar!

Misterwhoopee
 Share

Recommended Posts

kollade precis och det var 81,5 mil till borgholm enligt fitta.se, altså inte så där jätte långt :lol: . är den helgen ledig, lovar jag komma :) hoppas vice kommer ;) jag kan ta med mig tre pers i pickupen. men de i baksätet kommer få rövont innan vi är i hudiksvall. baksätena är inget att hurra över.

kommer med en bild på baksätet senare, så ni som åkerm ed mig hinner smörja röven med linement i tid ;)

bn85972ph3iw.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 426
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

kollade precis och det var 81,5 mil till borgholm enligt fitta.se, altså inte så där jätte långt :lol: . är den helgen ledig, lovar jag komma :) hoppas vice kommer ;) jag kan ta med mig tre pers i pickupen. men de i baksätet kommer få rövont innan vi är i hudiksvall. baksätena är inget att hurra över.

kommer med en bild på baksätet senare, så ni som åkerm ed mig hinner smörja röven med linement i tid ;)

bn85972ph3iw.jpg

In my humble opinion är det fan för långt för att åka för en forumträffsweekend, bara bensinen lär ju gå på typ 1500 tur och retur. Men du är iaf hjärtligt välkommen till Öland om det nu blir av =)

Edit: Alla bör såklart komma, skulle vara kul att träffa Cyprez t.ex.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

In my humble opinion är det fan för långt för att åka för en forumträffsweekend, bara bensinen lär ju gå på typ 1500 tur och retur. Men du är iaf hjärtligt välkommen till Öland om det nu blir av =)

Ajajajaja, brukar fara 42 mil till skellefteå bra ofta ;) . sen köra bil älskar jag, träffa forumit vill jag, ha forumiter i bilen vill jag med, så det blir inga problem ;) enda problemet blir ifall jag måste jobba den helgen. men massa tur är jag ledig de sex dagarna över den helgen :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, Cyprez vill ingen träffa, okej? Cyper, tack.;)

ÄDIT: Jag är supersnäll. ;)

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fuck you gringo! Du är samma idiot även om du har bytt namn!

Jag är samma person ja, det vet vi nog alla annars står det i min signatur. Vad jag menar är att jag hatar namnet Cyprez.

Erkänn att jag är en spännande person och att du vill träffa mig. Du vet att du vill det innerst inne.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är samma person ja, det vet vi nog alla annars står det i min signatur. Vad jag menar är att jag hatar namnet Cyprez.

Erkänn att jag är en spännande person och att du vill träffa mig. Du vet att du vill det innerst inne.

Innerst inne? Jag skrev ju att jag ville träffa dig.

Du kanske är en spännande person för vissa när du sitter där och röker en cigarill och nekar dem sex, men vet inte, du är inte riktigt min stil... Skulle som sagt ändå vara intressant att ses.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Innerst inne? Jag skrev ju att jag ville träffa dig.

Du kanske är en spännande person för vissa när du sitter där och röker en cigarill och nekar dem sex, men vet inte, du är inte riktigt min stil... Skulle som sagt ändå vara intressant att ses.

Allt okänt är intressant eftersom dom flesta är nyfikna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ang. dela tält så skulle det kännas väldig awkward att dela med någon man inte känner. ;)

Visserligen tar det bara fem minuter att bli bästis med någon på fyllan, men nu har jag upptäckt att ett tält bara kostar 250 spänn på Jula! Det lär jag investera i. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilka tror ni kommer börja slåss med varandra? ;)

Nesh, här är ett citat från framtiden.

As I take the GTAsajtens's last steps from the surface, I believe history will record that GTAsajten's challenge of today has forged man's destiny of tomorrow. And as we leave Öland, we leave as we came, and, God willing as we shall return, with peace and hope for all mankind.

Applause.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor